Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 CJ : whats wrong Catalina : nothing , i just hate men CJ : well .. give me a break Catalina: here is your break, Your Break is you're not on my barbecue being eaten... CJ: Well,That's one way of looking at shit,i suppose Catalina: Now, Try To be a man This Time, Catalina: Drive Lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 CJ : whats wrongCatalina : nothing , i just hate men CJ : well .. give me a break Catalina: here is your break, Your Break is you're not on my barbecue being eaten... CJ: Well,That's one way of looking at shit,i suppose Catalina: Now, Try To be a man This Time, Catalina: Drive Lover goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 CJ: Holy Shit , Look at that Big Smoke: I wish i'd have stayed home and watched te fucking game Big Smoke: Carl, ....., ......., Big SMoke: Put up Your .... Sweet : .... What the .... are you doin'? CJ: ...., Smoke,I Got ... In my eyes! CJ: SMoke your're .... Big Smoke: I like Things .... Mischien beetje moeilijk maar als jullie het niet weten stel ik een ander vraag.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Zal ik een ander vraag stellen als jullie dit moeilijk vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Stel maar een andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 CJ: ...., Smoke,I Got ketchup In my eyes! De enige die ik (denk ik) weet. Ik weet wel dat het uit de missie drive-thru komt, maar ik ben te lui om die te gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik mag eigenlijk niet meer posten maar dit is de laatste en dan doe ik het niet meer ik zeg alleen of het goed is of niet De Vraag Wat zijn de echte namen van CJ, Sweet,Ryder,en Big SMoke zo doe je het en de antwoord erop schrijven CJ: Sweet: Ryder: Big SMoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 CJ: Carl Johnson Sweet: Sean Johnson Ryder: Lance Wilson Big SMoke: Melvin Harris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) CJ: Carl JohnsonSweet: Sean Johnson Ryder: Lance Wilson Big SMoke: Melvin Harris Jij bent[/font] Bewerkt: 25 maart 2006 door Dago58x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Hoe komt The Truth aan z'n rocketlauncher en wat was hij er mee van plan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik weet wel dat ik niet mag posten maar deze is de aller laatste ik beloof het Ontopic:In de Missie are you going to san fierro kwam er helicopter van de politie's The Truth wou niet gearesteert worden gaf de RL naar CJ En die schoot naar de Heli Toen gingen ze samen naar SF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Dat heeft niks met mijn vraag te maken. De vraag is: Hoe komt The Truth aan die rocketlauncher en wat wilde hij er eigenlijk mee doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Hij had hem gewoon bij zijn thuis staan. Hij wou ermee naar de politiehelicopter schieten zodat ze hem niet zouden pakken door zijn Weed. En dan moest je hem naar SF voeren, nadat je de Weed hebt verbrdandt Toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Dat bedoel ik niet. In het filmpje vraagt CJ hoe The Truth aan die RL komt. The Truth antwoord daarop en zegt wat hij er eigenlijk mee wilde doen (dus voordat hij hem aan CJ gaf om die helikopter neer te schieten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) The Truth had hem gevonden in a ball of Thai Sticks. Hij was van plan er een lamp van te maken. Bewerkt: 26 maart 2006 door Thomas Crown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.