Jump to content

Flame^

Recommended Posts

En dit heet 'een goed antwoord bijna letterlijk kopieeren om meer posts te krijgen' ^_^:puh:^_^

Dat is niet waar! :N Jij bleef de antwoorden fout keuren van iedereen, die het naar mijn weten wel goed hadden, dus probeerde ik het nog één keer goed uit te leggen in mijn post. Ik deed dit dus niet om er een post bij te krijgen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik,

Ik probeerde met de emoticons duidelijk te maken dat ik het niet serieus bedoelde, er had trouwens nog niemand behalve Piet-Herr het goede antwoord gegeven en jij herhaalde het gewoon, ik had Piet-Herr's bericht nog niet gezien dus reageerde ik nog niet. Dan kom ik weer op het forum en zie ik 3 dezelfde reacties staan, vandaar mijn, mischien wat bot opgevatte, reactie. Maar ik heb het niet lullig of beschuldigend bedoelt hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

k

weet alleen even niet een erg goede vraag .. tenzij ik zulke moeilijke vragen mag/moet/kan stellen dat ik zelf ook eerst een hoop moet nakijken om zeker te zijn :puh:

- wat is de totale map oppervlakte van san andreas in vierkante km's ? :)

(met binnenwater)

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

nope is simpel .. je moet alleen even weten hoe

ik heb het op 2 manieren gemeten ondertussen en weet dat ergens op internet 6.5km² ofwel 42km oppervlakte staat .. maar dat getal is nét íéts overdreven

Link to comment
Delen op andere websites

Goed antwoordt, welke persoon in Gta:sa is blind?

>>> Door Dizzee: Diegene die het juist antwoord gegeven heeft, mag de volgende vraag stellen. Het is nu dus aan ruurd31 om er één te stellen. ;)<<<

>>> Door Summerbase: Domme ik, mijn excuses ik was het even vergeten. <<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...