Donald F. Duck Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Eigenlijk hoef ik alleen te weten hoeveel missies er van elk soort zijn, en bij dubbele soorten, zoals bij level 7, moet je gewoon level 7 bij beide soorten tellen. Fout dus. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 2 tijdladingen 2 schadegevoelige ladingen 3 illegale ladingen ?? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Oke dan: 3 normale ladingen (tijd) 3 schadegevoelige ladingen 3 illegale ladingen Als het nu niet juist is... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Allebei fout, maar michaelfivez zit in de buurt.. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb ook wikigta is gechekt en zie echt geen andere onderscheiding dan die iedereen hier heeft geprobeerd Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 En toch staat er een verschil in een van de antwoorden.. Goed zoeken! Reageren
Berrus Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik geloof niet dat er nog gezocht word. Hij is best pittig en op gegeven moment is de lol er dan ook wel af. Misschien kun je een wat hints geven of gewoon het antwoord? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Een hint: een soort van het antwoord van michaelfivez moet gesplitst worden in twee soorten. Reageren
gabbergon Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 2 normale ladingen op tijd 2 schadelijke ladingen 3 illegale ladingen waaruit één uitzonderlijk illegale lading(met 4 sterren) en die schadelijke lading op tijd. zo... is deze dan juist? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Eindelijk een goed antwoord.. Reageren
gabbergon Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 JAAAA . hmm... een vraag hé? Wat zijn ALLE effecten van de HESOYAM-cheat(ofwel Maximum health & armor en $250.000)? er zijn een paar kleine bijeffecten die je niet op wikigta vind maar wel op andere (cheat )sites Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Je auto, motor of boot wordt weer hersteld van schade en stopt met roken, een vliegtuig stopt met roken, de auto van Sweet ontploft als je de cheat gebruikt tijdens de missie 'End Of The Line', je criminal rating daalt 10 punten door het cheaten, maar er komen meteen weer 50 punten bij, dus in het totaal stijg je 40 punten per keer dat je de cheat gebruikt, de cheat meter gaat 1 omhoog (duh) en dat was het volgens mij wel zo'n beetje. Bewerkt: 28 maart 2008 door MartyCeha Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Vol HP, vol armor, 25k, en 40 punten + bij je criminal rating Reageren
.Senne Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) als je in een beschadigde auto zit en de cheat typt wordt de auto direct gerepareerd en geeft je wel weer geld en full health dacht ik. is het compleet of moet er nog iets bij? damn, zeven seconden te laat, en dan nog, niet volledig denk ik Bewerkt: 9 april 2009 door senneken Reageren
gabbergon Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) Je auto, motor of boot wordt weer hersteld van schade en stopt met roken, een vliegtuig stopt met roken, de auto van Sweet ontploft als je de cheat gebruikt tijdens de missie 'End Of The Line', je criminal rating daalt 10 punten door het cheaten, maar er komen meteen weer 50 punten bij, dus in het totaal stijg je 40 punten per keer dat je de cheat gebruikt, de cheat meter gaat 1 omhoog (duh) en dat was het volgens mij wel zo'n beetje. dit is het voledige en correcte antwoord your turn now MartyCeha . behalve wat de cheat zelf doet(hp, 250k, en armor) maar dat weet iedereen al Bewerkt: 28 maart 2008 door gabbergon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.