Jump to content

Flame^

Recommended Posts

:dans::D

volgende vraag:

Geef de vier manieren waarop "OG Loc's" naam verkeerd wordt uitgesproken en wie deze zo uitspreken.

ongeveer op deze manier antwoorden graag:

- 1. (verkeerd uitgesproken naam) : door (persoon die deze verkeerd uitspreekt)

- 2. ... :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien er hier maar weinig reactie komt:

een paar kleine tips :D

Nr. 1 en 4 van Marty ceha zijn juist,

Nr. 2 en 3 zijn fout omdat hier de naam Og Loc niet verkeerd wordt uitgesproken, dat zijn zijn echte naam en een afkorting, ik zoek echt de verkeerd uitgesproken vormen van "Og Loc".

En mss als laatste: het kunnen ook mensen van bepaalde radiostations zijn..

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik even niet de tijd om het op te zoeken. Maar, ik den dat MartyCeha toch gelijk heeft. Zodra CJ of iemand anders 'Loc' zecht voegt Jeffrey er altijd 'OG' aan toe.

CJ noemt hem nooit Jeffrey en als CJ Loc tegen hem zegt heb ik nooit OG erbij horen zeggen hoor

Link to comment
Delen op andere websites

ok, om discussies te vermijden aub,

@GTa-Fan2: ik weet zelf wel naar welke antwoorden ik op zoek ben, en in mijn vorige post zei ik dat antwoorden 2 en 3 van MartyCeha niet klopten. Ook zei ik dat ik zocht naar de verkeerd uitgesproken vormen van de naam 'OG Loc', zoals 'OG Joke' en 'OG Loco'. Op zo'n antwoorden wacht ik dus nog. :eten:

@~LanceVance: Thnx, das ook mijn gedacht. :D

suc6 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, dan zit ik er wel naast. Om nog even mijn antwoord te geven (hij is zeker niet compleet):

  • OG joke door Katie
  • OG loco door Madd Dogg
  • Og loc door Lazlow. Lazlow maakt hier een fout in het uitspreken. OG Loc [ok lok] 'O' word uitgesproken als bij 'pokken'. :puh:

Meer weet ik niet meer! :puh: Wel een originele vraag. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@GTA-Fan2: (sorry, kon je niet citeren, werkte blijkbaar niet :bonk: )

:tu: geweldig, tot nu toe zit u er het dichtst bij, :dans: alleen niet volledig (zoals jee al zei), maar ik zoek er dus nog ééntjeeh :D

ah, en thnx trouwens 8)

nu is het toch niet moeilijk meer, diegene die de vraag nu volledig kan beantwoorden, allevier de namen kan zeggen is gewonnen :bonk::dans:

Greetz_ :cya:

EDIT @hieronder: Madd Dogg is al eens geweest, het moet nog iemand anders zijn die de naam verkeerd uitspreekt. :D

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...