Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Zombotech Research Center?

Goed :dans: Zombotech heeft een binnenplaats, is redelijk hoog, er hangt een soort plattegrond waaruit blijkt dat het ook een ondergronds gedeelte heeft, en het heeft een collectable (een Photo Oppertunity). De paraplu heeft ermee te maken dat Zombotech gebaseerd is op de Umbrella Coörporation :)

Next one for Jay; !

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jongens, het is me helemaal ontschoten dat ik een nieuwe vraag moest stellen. Aangezien ik toch te laat ben wil ik het niet langer laten duren door een moeilijke vraag te bedenken.

Zoals we allemaal weten kan je de NRG-500 op verschillende plaatsen bemachtigen zonder te cheaten en dergelijke.

Nu dan maar vraag:

Noem alle vindplaatsen van de NRG-500 op. Er is ook een plek waar de motor soms wel te vinden is maar soms niet, noem ook deze plek op.

Veel succes!

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

in de parkeergarage in los santos in de vagos buurt 2 ,1in de haven in de loods bij de opgedroogte kuil en op het vliegveld in san fierro 1 tussen 2 hangers en als je bij de bikeschool alles goud bij de bikeschool

edit die in het vliegveld

Bewerkt: door cj101
Link to comment
Delen op andere websites

Oops, bij Verdant Meadows spawnt er soms 1 :Y

En de rest de antwoorden van cj101 :puh:

Edit was van de bovenste, ik dacht eerst dat hij bij Mount Chilliad spawnde :puh:

Cj101 was voor...zijn beurt dus.

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

mag ik nu een vraag stellen kijk naar mijn vorige post want ik heb geedit want er staat die in het vliegveld

edit dus mag het lees de edit van mijn vorige post :erm: o dan die bij de bikeschool

edit die boven op de parkeergarage staat

Bewerkt: door cj101
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet over die van de Mount Chilliad, cj dat is niet de plaats die ik bedoelde. Er is een plek waar hij soms spawnt en soms niet, hij staat in één van de antwoorden. :)

Edit: @Hierboven: Nee, alle antoorden zijn correct maar het juiste antwoord waar hij soms spawnt is nog niet gegeven. Ik heb trouwens de edit van je vorige post gelezen, het is fout.

Edit 2: Ook niet die bij de bikeschool..

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...