Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Rusty Browns Ring Donuts

Rusty-Browns-Ring-Donuts.jpg

Het lijkt niet gebruikt te zijn in het spel maar is wel toegankelijk tijdens cutscenes van CRASH-missies.

Een kaartje kon ik wegens omstandigheden niet maken.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch geen Fast-Food? :7

Is enigste wat ik kon vinden waar je niet in kon (alleen via hidden interior)

Ik bedoel een Pizza Stack, Clucking Bell of Burger Shot die niet toegankelijk via een of andere reden. (Geen interior maar gewoon in de gewone wereld... ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch geen Fast-Food? :7

Is enigste wat ik kon vinden waar je niet in kon (alleen via hidden interior)

Ik bedoel een Pizza Stack, Clucking Bell of Burger Shot die niet toegankelijk via een of andere reden. (Geen interior maar gewoon in de gewone wereld... ;) )

Ik kan nergens vinden dat er eentje niét toegankelijk is :7 Is het van de buitenkant wel te zien of het zo'n winkel is? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik wel weet waar het is, maar mijn GTA SA doet het op het moment niet, maar er is een missie van. Een missie van Catalina, als je bij het pompstation die tank moet stelen. Dan kan je ook niet door de glazen heen schieten, want het is kogelvrijglas. Volgens mij is het die.

mvg,

Kloep

Link to comment
Delen op andere websites

Even een mededeling tussendoor, zoals vaker in dit topic gedaan moet worden:

Denken jullie vanaf nu aan de "maximaal drie post per persoon, per dag" regel? Afgelopen dag is deze regel door drie mensen overschreden: Unmountable Tijmen (zes posts), Kloep (vijf posts) en Basssss (vier posts).

Gelieve hier vanaf nu dus even rekening mee te houden, s.v.p.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een mededeling tussendoor, zoals vaker in dit topic gedaan moet worden:

Denken jullie vanaf nu aan de "maximaal drie post per persoon, per dag" regel? Afgelopen dag is deze regel door drie mensen overschreden: Unmountable Tijmen (zes posts), Kloep (vijf posts) en Basssss (vier posts).

Gelieve hier vanaf nu dus even rekening mee te houden, s.v.p.

Ohw sorry, Helemaal niet aan gedacht. Ik mag nu nog 2 posts plaatsen want het is zondag :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik wel weet waar het is, maar mijn GTA SA doet het op het moment niet, maar er is een missie van. Een missie van Catalina, als je bij het pompstation die tank moet stelen. Dan kan je ook niet door de glazen heen schieten, want het is kogelvrijglas. Volgens mij is het die.

mvg,

Kloep

Nee dat is hem niet :puh:

kijk maar: is gwn een winkeltje bij het gasstation:

Tankercommander2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik wel weet waar het is, maar mijn GTA SA doet het op het moment niet, maar er is een missie van. Een missie van Catalina, als je bij het pompstation die tank moet stelen. Dan kan je ook niet door de glazen heen schieten, want het is kogelvrijglas. Volgens mij is het die.

mvg,

Kloep

Nee dat is hem niet :puh:

kijk maar: is gwn een winkeltje bij het gasstation:

Tankercommander2.jpg

maar in de eerste missie waar je catalina ontmoet waar is cj dan in?

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan we weer verder met de vraag?: ^_^

Helemaal goed :Y

Jou beurt.

Oke:

Ergens in San Andreas is een fastfood restaurant waar je niet naar binnen kunt, laat een foto zien en een kaartje waar dat is. En waarom het (waarschijnlijk) niet toegankelijk is.

Bv: In Angel Pine is een Clucking Bell waar je niet naar binnen kunt omdat het is afgebrand. (is niet zo, maar is een voorbeeld!)

Niet de Jim Stick Rings of Rusty Donuts. ;)

Tips:

  • Het is een Well Stacked Pizza, Clucking Bell of een Burgershot en niks anders!
  • Het restaurant staat niet op de kaart aangegeven.
  • Het is niet toegankelijk.
  • Het is te vinden in één van de grote steden.

Dus niet:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze zou het ook eens kunnen zijn

Cluckin' Bell, Market, Los Santos

CBMarket.jpg

volgens mij staat die niet op mijn kaart van gta ^_^

EDIT: ingame rader geeft hem wel aan, en hijs toegankelijk

Bewerkt: door Thomas_Owner
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...