Jump to content

Flame^

Recommended Posts

  • 2 weken later...
in bij het trailerpark waar je na de missie the green sabre bent terecht gekomen
Dat trailerpark waar jij het over hebt, ligt in Angel Pine. In de vraag staat duidelijk "Naast de locatie in Angel Pine". Ik weet verder zo uit mijn hoofd ook geen andere plek waar deze kaarten te vinden zouden kunnen zijn. Ik ken alleen de locatie uit Angel Pine uit mjn hoofd en ik ben te lui om te gaan zoeken. Overigens ben ik het laatst dacht ik ergens tegengekomen op dit forum.
Link to comment
Delen op andere websites

in bij het trailerpark waar je na de missie the green sabre bent terecht gekomen
Dat trailerpark waar jij het over hebt, ligt in Angel Pine. In de vraag staat duidelijk "Naast de locatie in Angel Pine". Ik weet verder zo uit mijn hoofd ook geen andere plek waar deze kaarten te vinden zouden kunnen zijn. Ik ken alleen de locatie uit Angel Pine uit mjn hoofd en ik ben te lui om te gaan zoeken. Overigens ben ik het laatst dacht ik ergens tegengekomen op dit forum.

Ik kwam ze toevallig tegen toen ik de Burglary aan't doen was. Reed ze zo omver toen ik een glimp van een kaart in de afvalbak opving, toen ik later terug kwam bleek het de echte kaarten van VC te zijn. Bijde afvalbakjes stonden er naast elkaar.

Uit mijn verhaaltje kun je misschien wat halen, maar de tip is dat het in één van de rijke LS wijken was. Ze staan voor een huis net als de afvalcontainers ect.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik kwam ze toevallig tegen toen ik de Burglary aan't doen was. Reed ze zo omver toen ik een glimp van een kaart in de afvalbak opving, toen ik later terug kwam bleek het de echte kaarten van VC te zijn. Bijde afvalbakjes stonden er naast elkaar.

Uit mijn verhaaltje kun je misschien wat halen, maar de tip is dat het in één van de rijke LS wijken was. Ze staan voor een huis net als de afvalcontainers ect.

Je tip was wel verwarrend, aangezien het de meest onlogische locatie is voor de Burglary missies. Maar ik heb ze gevonden:

Zo, nog even een snapmapje ertegenaan gooien: klik

Als mijn antwoord wordt goedgekeurd is de volgende vraag voor de eerstvolgende die dit leest, Basssss uitgesloten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet Basssss eerst nog zeggen of het antwoord goed is of niet!

Oeps sorry ben ik dus weer te snel geweest.

'T is alweer een maand geleden dus ik verwacht wel dat we verder kunnen gaan met ded vraag van Black Vegetable

Link to comment
Delen op andere websites

Was op vakantie zoals uit mijn onderschrift te zien was. Maar de koe heeft het goed, dus succes met de eerste die post! :tu:

Edit: Van de koe moesten we verder gaan met de vraag van Black-nogwat.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...