MegaPilot Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Welke vraag hebben we nu? 'k Ben echt niet meer mee hoor... Of moet ik een vraag stellen? Zoja, 'k geef er 1, zonee, dan heb ik hem voor nix gtypt Mijn vraag: Hoe hoog is de Mount Chilliad? Hier ergens op het forum is dat vermeld geweest MegaPilot. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Deze vraag was al gesteld Megapilot: Noem 3 auto's die standaard deze velg hebben.En er is al welgeteld één antwoord gegeven:sabre atmiral en merit Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Deze vraag was al gesteld Megapilot:Noem 3 auto's die standaard deze velg hebben.En er is al welgeteld één antwoord gegeven:sabre atmiral en merit Mijn excuses 'k Heb ook een antwoord(en)! De Buccaneer ( http://nl.wikigta.org/wiki/Buccaneer_%28GTA_San_Andreas%29 ) heeft ook standaard zo'n velgen. En ook de Willard ( http://nl.wikigta.org/wiki/Willard_%28GTA_San_Andreas%29 ) heeft ook standaard zo'n velgen MegaPilot. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 De Willard is al juist. Er zijn nog twee anderen. Nog ff blijven zoeken, ik denk dat ik een redelijk opvallende velg heb gekozen, als jullie het echt niet vinden zal ik een tip geven waar je de andere auto's kan vinden. Salutations, Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 De Willard is al juist.Er zijn nog twee anderen. Nog ff blijven zoeken, ik denk dat ik een redelijk opvallende velg heb gekozen, als jullie het echt niet vinden zal ik een tip geven waar je de andere auto's kan vinden. Salutations, Ik telde nog drie anderen, maar misschien klopt er 1 niet. Willard, Alpha, Intruder, Nebula Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Goed zo Lance Dance Vance, alleen de Alpha past niet in het rijtje thuis. Juist optijd geantwoord, dinsdag vertrek ik op vakantie, jij bent. Salutations, Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Ok, volgende: Hoe heet het strijdveld waarin Zero en Berkley hun RC gevecht houden? Reageren
Basssss Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Ok, volgende:Hoe heet het strijdveld waarin Zero en Berkley hun RC gevecht houden? RC Battleground. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 zero noemt het no mans land Ja klopt, Zero zei dat het No Man's Land heette. Reageren
cj101 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) hoe weet cj in de cutscene van end of the line dat big smoke dood gaat te ontkomen aan tempenny en wat doet tempenny daarna. Bewerkt: 21 juli 2008 door cj101 Reageren
Sprutch Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 uuh.. CJ leid hem af door: "Sweet!" te roepen. Tenpenny kijkt achter zich. CJ duikt. Tenpenny schiet en loopt daarna weg. Bedoel je die? Reageren
cj101 Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 ja die bedoelde ik volgende voor sprutch Reageren
Sprutch Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Een makkelijke: Waar staat het puntigste gebouw van San Andreas? (welke stad dus) Bewerkt: 22 juli 2008 door Sprutch Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 Het Big Pointy Building (Transamerica Pyramid) heeft zijn vestiging in San Fierro, op 69 Hasselhoff Street Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.