DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Da Nang Boys. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Als je bedoelt wie je allemaal kan vermoorden bij Mountain Cloud Boys als je dat wilt denk ik alleen Woozie, CJ, Catalina, Caesar en Claude, volgens mij zit ik met mijn hoofd bij de verkeerde missie maar goed, of bedoelde je iets anders? De vraag is nogal onduidelijk. (of ik niet zo helder) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Da Nang Boys, Triads en Woozie, en misschien jezelf nog dood laten gaan. Ook nog een paar voetgangers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Ah, ik snap nu over welke missie het gaat en verander mijn antwoord naar dit: De hoofdpersonen die je allemaal dood kunt laten gaan zijn Woozie en jezelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Dat is juist Moonbeam, dat antwoord zocht ik . You are! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Jippie! Kun jij dit dan beantwoorden, Ruurd? Noem 6 manieren waarmee The Truth CJ begroet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 wou trouwens nog even het goede antwoord geven 6km² Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Ik weet er maar 2 Hey Carl Welcome Friend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) wou trouwens nog even het goede antwoord geven6km² ik heb hier filmpje wat heel die geschiedenis uitlegd.... ook dat mom gedood is in green sabre.. heb ik hier op dit forum uit topic maar si wel handig... en vet http://video.google.com/videoplay?docid=40...%3Along&pl=true Waar de f*ck heebn jullie het over, als ik vragen mag? Dit is de vraag: Jippie! Kun jij dit dan beantwoorden, Ruurd? Noem 6 manieren waarmee The Truth CJ begroet Edit: Nu de rest nog, Dago. Bewerkt: 9 april 2006 door Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 wou trouwens nog even het goede antwoord geven 6km² Waar de f*ck heebn jullie het over, als ik vragen mag? hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 jo carl you know me this is the truth Carl (In de missie DOn PEyote) |Who Carl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Noem 6 manieren waarmee The Truth Carl begroet Hey Carl Welcome friend You know me, this is The Truth Yo Carl Carl Who Carl Ik denk dat dit alles is Bewerkt: 11 april 2006 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Klopt, Jij bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Wie van deze 4 zijn Corrupt??? Officer Tenpenny Officer Pulaski Officer Hernandez Officer PendhelBury En wie van deze 3 heeft Officer PendhelBury vermoord Officer Tenpenny Officer Pulaski Officer Hernandez Bewerkt: 11 april 2006 door Dago58x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Tenpenny en Pulaski zijn corrupt. Tenpenny heeft Pendelbury vermoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.