twaka Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Wat bedoel je met corrupt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Nee fout, Tenpenny en Pulaski zijn corrupt. Hernandez heeft Pendelbury vermoord. Twaka, corrupt is als een politieagent zich tegen de wet keert, terwijl hij toch nog voor de politie werkt. Crimineel en politieagent. Bewerkt: 11 april 2006 door Thomas Crown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Nee fout, Tenpenny en Pulaski zijn corrupt. Hernandez heeft Pendelbury vermoord. Hernandez is dan toch ook corrupt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Nee fout, Tenpenny en Pulaski zijn corrupt. Hernandez heeft Pendelbury vermoord. Hernandez is dan toch ook corrupt Hij werd gedwongen Pendelbury te doden, anders eindigde hij ook zo. Wat later al gebeurde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Eigenlijk niet. Hij wordt eerst gedwongen door Tenpenny en pulaski om slechte dingen te doen, waaronder het doodschieten van pendlebury. Op het einde van het spel gaat hij vertellen wat tenpenny en pulaski allemaal doen, maar ze ontdekken het en vermoorden hernandez (zie de missie high noon) En eigenlijk weten we niet wie pendlebury heeft vermoord. Die introductie movie is niet gemaakt door de mensen die SA hebben gemaakt, maar door een ander team. In SA zelf wordt er enkel gesugereerd dat het Tenpenny en pulaski waren maar wie het nou echt was zien we niet. Verder met de quiz dan maar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Wat bedoel je met corrupt? Nee fout, Tenpenny en Pulaski zijn corrupt. Hernandez heeft Pendelbury vermoord. Twaka, corrupt is als een politieagent zich tegen de wet keert, terwijl hij toch nog voor de politie werkt. Crimineel en politieagent. @ Thomas Crown, het klopt voor een deel wat jij zegt over de betekenis van 'corrupt'. Het is inderdaad wel zo dat je je tegen de wet keert, maar de echte betekenis van corrupt is gewoon omkoopbaar. Sommige mensen doen alles als je ze maar wat flappen onder hun neus steekt, dus koop je ze om. On-topic: Agent die corrupt is: Officer Tenpenny en Pulaski Degene die Pendlebury vermoord heeft: Officer Hernandez -----------------> Volgens mij is dit gewoon te zien in San Andreas: The Introduction hoor. >>> Door Dizzee: Ik zei toch niet dat het niet waar is? Ik zei enkel dat die movie niet door de mensen van SA gemaakt zijn. In SA zelf wordt er niet getoond wie hem vermoord...<<< Oké, excuses, ik heb schijnbaar jouw post niet helemaal goed door gelezen, maar omdat San Andreas: The Introduction door andere mensen gemaakt is wil dan toch niet zeggen dat het dan ook gelijk niet waar is wat er in het filmpje gebeurd? Het filmpje moet dus verduidelijken wat er eerder gebeurd is in SA, dus waarschijnlijk is dat dan ook gebeurd in SA, naar mijn mening. Edit: Oh nee ik snap het al, de vraag gaat natuurlijk óver GTA: SA en níet over San Andreas The Introduction, want inderdaad wordt in het spel zélf níet duidelijk gemaakt wie Pendlebury vermoord heeft. Bewerkt: 11 april 2006 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Heel fijn allemaal, maar deze vraag is gesteld door iemand die helemaal niet aan de beurt was, dus ik neem aan dat ongeacht wie dit goed had, Blu3Ice de volgende vraag mag stellen. Ik stuur hem wel even een PB'tje omdat alles hier nu zo warrig is geworden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Klopt, Jij bent. In welk jaar werd GTA: London 1969 uitgebracht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Grand Theft Auto London 1969 kwam uit in April 1999. SilverDust Edit: Deze Quiz Gaat over Sa Bewerkt: 11 april 2006 door SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 De release-datum van GTA: London 1969 was op 3 maart 1999. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) De release-datum van GTA: London 1969 was op 3 maart 1999. Okee, juist. Jij bent aan de beurt. Proficiat! Silverdust: je was er dicht in de buurt ! Bewerkt: 11 april 2006 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Goed, nieuwe vraag. Waarom zijn er in San Andreas tijdelijk stukken van San Andreas afgesloten? (Dus; waarom kan je in het begin van de storyline nog niet naar San Fierro toe, welke (best wel domme reden vind ik, ze hadden ook wel iets originelers kunnen bedenken ) reden heeft R* dus bedacht dat het grootste gedeelte van San Andreas in het begin afgesloten is?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Goed, nieuwe vraag. Waarom zijn er in San Andreas tijdelijk stukken van San Andreas afgesloten? (Dus; waarom kan je in het begin van de storyline nog niet naar San Fierro toe, welke (best wel domme reden vind ik, ze hadden ook wel iets originelers kunnen bedenken ) reden heeft R* dus bedacht dat het grootste gedeelte van San Andreas in het begin afgesloten is?) San Francisco en LAs vegas zijn beroemde steden Dus je moet eerst de missie's doen Voordat je naar SF gaat of naar LV Want in dat steden kan je alles doen Bewerkt: 11 april 2006 door Dago58x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Nee, dat is het niet. Bovendien zou het wel helemáál nergens op slaan als dat zo ging in GTA: SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Tenpeny wil niet dat je het land uitgaat,hij heeft je nodig om vuile zaakjes op te knapen.Je krijgt in het begin van het spel een telefoontje van officier Hernandez met deze mededeling. @Blu3ice waarom stel je een vraag over gta 1,dit is een quiz over gta San andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.