st0rm Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 was een tijdje inactief srry killerfragger heeft het goed your next:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) thanx even een vraag bedenken okee makelijke dit is me vraag in de bounge missie (waar je moet stuiter met je auto) moet je in een speciefike auto rijd mijn vraag hoe heet die auto ? Bewerkt: 7 mei 2006 door killerfragger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ik twijfel tussen de Blade en de Savanna.Maar toch gok ik de Savanna. Bewerkt: 7 mei 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 een Savanna!!Je krijgt hem ook gratis bij de Low Loco Co. Hopelijk is dit goed genoeg voor het antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 een Savanna!!Je krijgt hem ook gratis bij de Low Loco Co. Hopelijk is dit goed genoeg voor het antwoord. Ik twijfel tussen de Blade en de Savanna.Maar toch gok ik de Savanna. srry thomas crown svenie was je voor sevnie jou buert bw ze zijn allebie goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Na overleg met Svenie, mag ik de volgende vraag stellen. Hier is de vraag: Noem de Gangwagens van de Grove. (Ook die van Sweet, Big Smoke en Ryder) SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 De gangwagens van de grove: - Greenwood (auto Sweet) - Picador (auto Ryder) - Glendale (auto Big Smoke) - Voodoo - Savanna Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Lol was wel erg makkelijk, volgende vraag voor jou Eigenlijk moest de Greenwood 2 x want gewoon de gang rijd er ook in, maar omdat je de Greenwood toch noemde is hij goed. SilverDust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Oke, volgende vraag: hoe oud is Zero? Zeg er ook even bij hoe je aan dat antwoord gekomen bent. Bewerkt: 9 mei 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 28 jaar, in de cutscene waar CJ hem van een klerenhanger af uit de kast haalt, zegt hij iets over 'I'm a 28 year old man' ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 inderdaad Flying Dutchman, dat is het goede antwoord you're next! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 EejJij moet nog een nieuwe vraag stellen, bij Sa Quiz. Voor als je het vergeten ben: hier een herinnering . SilverDust Sorry, ik was het ff vergeten. :$ Volgende: In hoeveel 'counties' is San Andreas verdeeld? (Counties zijn een soort gemeentes, dus geen wijk zoals bijv. Ganton) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 4 volgens mijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Volgens mij 3. Red County,Flint County,Bone County. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robinzzz Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 5 volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.