Sir_Ballas Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 uit mijn duim: ballsack, Rockstar kennende Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Neen, je moet bij deze toch echt iets 'normaler' denken. Tip: het merk van het ijs is ook te vinden in Vice City. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 oh ja k*t, cherry poppers natuurlijk! (foreigner en ballas houden de quiz actief ) Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Gefeliciteerd, u heeft de naam van het merk ontrafeld. Nu de vraag nog Noem een smaak ijs die te verkrijgen is bij 24/7. En ja, maar wat maakt het uit? Ik vind het wel leuk Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Foreigner97 heeft een bevestiging gegeven via mijn profiel dus hier komt mijn vraag: Proper zijn ze niet, de Cluckin Bells in San Andreas. Maar hoeveel rietjes liggen er op de grond in de Cluckin Bell aan Ganton (Willowfield)? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Dat is helaas niet correct. Maar ik snap waar je fout kan zitten Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 Ja er zijn er 2 en ze liggen beide niet in Ganton. Er ligt er één in Willford en één in east san andereas. (ofzo) Ik heb die in Willford gedaan. Goed? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 0, want wat nyltje zei, er is geen cluckin bell in ganton. Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 april 2013 Rapport Geplaatst: 20 april 2013 (bewerkt) Foreigner97 heeft een bevestiging gegeven via mijn profiel dus hier komt mijn vraag: Proper zijn ze niet, de Cluckin Bells in San Andreas. Maar hoeveel rietjes liggen er op de grond in de Cluckin Bell aan Ganton (Willowfield)? Gewijzigd zo te zien. Ik tel nu weer de zelfde rietjes en heb er nu 13? Okay dan, dat is het. (ik zag het rietje in de tafel al als je die soms bedoelde ) Bewerkt: 20 april 2013 door nyltje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Dertien is het juiste antwoord. Excuses voor de misschien wat oncorrecte omschrijving, maar ik bedoelde dus de Cluckin Bell waar je ook met Big Smoke langsgaat. Aan de andere had ik niet gedacht. Dus goed geprobeerd ballas4life, maar ik kan het niet goed rekenen. Volgende voor nyltje! :$ Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Welk busje kan je alleen tijdens een missie in je garage zetten? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Ik zou gokken op The Mothership? :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.