Jump to content

Flame^

Recommended Posts

Foreigner97 heeft een bevestiging gegeven via mijn profiel dus hier komt mijn vraag:

Proper zijn ze niet, de Cluckin Bells in San Andreas. Maar hoeveel rietjes liggen er op de grond in de Cluckin Bell aan Ganton (Willowfield)?

Link to comment
Delen op andere websites

Foreigner97 heeft een bevestiging gegeven via mijn profiel dus hier komt mijn vraag:

Proper zijn ze niet, de Cluckin Bells in San Andreas. Maar hoeveel rietjes liggen er op de grond in de Cluckin Bell aan Ganton (Willowfield)?

Gewijzigd zo te zien. :puh:

Ik tel nu weer de zelfde rietjes en heb er nu 13? Okay dan, dat is het. :puh: (ik zag het rietje in de tafel al als je die soms bedoelde ^_^)

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dertien is het juiste antwoord. Excuses voor de misschien wat oncorrecte omschrijving, maar ik bedoelde dus de Cluckin Bell waar je ook met Big Smoke langsgaat. Aan de andere had ik niet gedacht. Dus goed geprobeerd ballas4life, maar ik kan het niet goed rekenen. Volgende voor nyltje! :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...