SpacyColours Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Geplaatst: 3 juni 2013 Jeeuj. In het spel wordt uitgelegd wat het verschil is tussen een rapper en een gangster. Dus, wat is dat verschil dan wel? Reageren
thebig Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 Is een rapper niet een wanne-be gangster die doet alsof hij stoer is, terwijl een gangster zich bezig houdt met allerlei criminele zaken. Aah, weet het niet zo 100% Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 juni 2013 Rapport Geplaatst: 10 juni 2013 Hmmm, iets spacyfieker nog graag. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Geplaatst: 14 juni 2013 Zit het verschil 'm niet gewoon in OG Loc en Madd Dogg? OG Loc is een wannabe gangster die wil rappen. Madd Dogg is een rapper, maar ook gangster. Uiteindelijk pakken de echte gangsters (CJ en Madd Dogg) het rhyme book terug van de rapper (OG Loc). Soort baas boven baas, zeg maar. Een gangster staat dus veel hoger in de pikorde dan een rapper. Of zo... Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 juni 2013 Rapport Geplaatst: 14 juni 2013 Die theorie komt in de buurt, maar ik mis nog steeds een belangrijk onderdeel. De uitleg waarop ik doel wordt letterlijk in het spel gezegd. Reageren
Demx Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Geplaatst: 16 juni 2013 Een rapper is een man die zingt Een gangster is een man die KILLT. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Geplaatst: 16 juni 2013 (bewerkt) Nog steeds niet compleet genoeg. Bewerkt: 16 juni 2013 door SpacyColours Reageren
Svenie Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Een rapper is iemand die veel praat en daar veel voor betaald krijgt, maar eigenlijk niet rondloopt met een wapen. Een gangster is iemand die wel met een wapen rondloopt, mensen vermoord en het grootste gedeelte van zijn volwassen leven in de gevangenis spendeert. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Geplaatst: 20 juni 2013 Dat klopt! Ik miste inderdaad nog dat stuk over het feit dat rappers betaald krijgen om en door te bluffen, terwijl gangsters het echt doen en daarvoor worden gestraft. Svenie is aan de beurt! Reageren
Svenie Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Een eenvoudige: wat is de naam van het whiskymerk dat gebaseerd is op Jack Daniels? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Rockstar Edinburgh Whiskey? Geen idee of dat daar werkelijk op gebaseerd is, maar dat is de enige Whiskey die ik zo uit mijn hoofd weet, omdat ik het zo'n leuke naam vond. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 juni 2013 Rapport Geplaatst: 23 juni 2013 Juist. Het etiket dat Rockstar Edinburgh Whiskey op haar flessen gebruikt is simpelweg dat van Jack Daniels, met enkel een aanpassing van de naam. Volgende vraag is voor jou Dutchy. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Wat kan je doen om te zorgen dat CJ geen vet aankomt terwijl hij wel een vette hap neemt? Niet jezelf te makkelijk vanaf maken, zeg precies wat je moet doen. Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Geplaatst: 24 juni 2013 Elke keer naar de sportschool gaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.