Talietje Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 het lukt steeds nog niet. dit komt er op: Please select only one of the supported file types: maximum imagesize 1024 kidobytes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Dan maar zo Ferre Je doet ook BMP dat is wel heel groot Bewerkt: 4 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Jij doet jpeg, da's niet zo'n mooie kwaliteit. ik gebruik meestal png dan blijven ze in hun originele staat Gebruik anders gif, da's klein, en ook best mooi. Als je naar dat a'dam plaatje kijkt gaat de kwaliteit omlaag. En je screenshot is te groot, max. 640×480. Zie wat er gebeurt met de skin/topic Sorry beetje offtopic :$ Bewerkt: 4 maart 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 hey die render die in de tut word gebreuik waar heb je die vandaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Jij doet jpeg, da's niet zo'n mooie kwaliteit. ik gebruik meestal png dan blijven ze in hun originele staat Gebruik anders gif, da's klein, en ook best mooi. Als je naar dat a'dam plaatje kijkt gaat de kwaliteit omlaag. En je screenshot is te groot, max. 640×480. Zie wat er gebeurt met de skin/topic Sorry beetje offtopic :$ Nee dat blauw ding was toevallig op JPG Ik bedoel PNG JPG en GIF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 wat moet je ook al weer doen bij imageshack als je een afbeelding gehost hebt? moet je dan bij forum1 gaan ? ps: ik wil de afbeelding gebruiken als avatar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) je moet de balk kopieeren waar direct link to image achter staat en wil iemand mij helpen met mijn vraag 3 replys hierboven Bewerkt: 4 maart 2006 door The Spanierd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 @ The Spanierd, natuurlijk hey die render die in de tut word gebreuik waar heb je die vandaan De meeste renders haal ik persoonlijk van GameRenders, of natuurlijk gewoon zelf renderen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 hey die render die in de tut word gebreuik waar heb je die vandaan Alsjeblieft. In de thumbnail is hij lelijk, maar dat gaat weg als je erop klikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 he bedankt froop waar haal je die vandaan dan kan ik daar zoeken en hoef ik het hier niet meer te vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 he bedankt froopwaar haal je die vandaan dan kan ik daar zoeken en hoef ik het hier niet meer te vragen @ The Spanierd, natuurlijkhey die render die in de tut word gebreuik waar heb je die vandaan De meeste renders haal ik persoonlijk van GameRenders, of natuurlijk gewoon zelf renderen! Een beetje opletten lijkt me ook hanidg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 In het graphics algemeen board staat een gepind topic genaamd Resource list. Ook staat dit lijstje in het gepinde photoshop guide, die tevens in graphics algemeen staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) ik wil nu een achtergrond hebben van mijn afbeeldingen en dan een plaatje erop plakken, maar hoe doe je dat nu precies? Bewerkt: 19 maart 2006 door tallex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 (bewerkt) ik wil nu een achtergrond hebben van mijn afbeeldingen en dan een plaatje erop plakken, maar hoe doe je dat nu precies? Als ik het goed begrijp, heb jij een plaatje in je map, die je in je signature wil. Druk op CTRL + O, er verschijnt een schermpje, zoek je plaatje op die je in je signature wil hebben. Als je er een paar keer op klikt, komt hij in PS te staan, druk dan op CTRL + A, je selecteert nu alles. Ga naar je signature druk op CTRL + V, je plaatje verschijnt in je signature, als je hem niet ziet, pak dan even de move tool en sleep hem naar boven. Met CTRL + T, kun je je plaatje verkleinen. Succes! Edit: Ah, ik snapte het weer verkeerd. Bewerkt: 20 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 gaat dit?: een foto bijwerken naar een foto dat precies getekent is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.