Jump to content

gta op nieuwe installen

Recommended Posts

Geplaatst:

in de zomervakantie heb ik gta san andreas gekocht. jah gekocht ( komt niet vaak voor ) maar nu wil ik gta op nieuw installen. krijg ik schat ongeveer bij de 70 procent een data eror. contact op genome met email aderes wat in het mooie boekje staat. vragen ze wat de systeem eigenschappen zijn van me pc. maar ik had er nadrukkelijk bij gezegt dat het een fout van me dvd was want in de zomervakantie heb ik san andreas ook al gespeelt op de zelde pc. ik had een screenshot gemaakt van de eror. op opgestuurd naar dat ene mail aderes. krijg weer precies de zelfde email terug als eerst. lekker hoor..

maar nu heb ik het probleem op gelost. ik heb de dvd van een vriend geleend geinstald. mijn dvd er in gedaan hij doet het. maar niet egt goed.. dus heb ik nu maar een no cd patch gedownload.

En ik heb het spel nog wel origneel gekocht.. het rare ook nog is de dvd van die vriend van me heeft meer krasen dan de dvd van mij :S

maar zijn er meer mense die probleme hebbe met de dvd en met de help desk van rockstar ?

Geplaatst:

Ja, er zijn meer mensen die problemen hebben gehad met de DVD en het installeren ervan. Ook ikzelf heb inmiddels al een nieuwe gekocht (ja, 2 originelen liggen dus) en de DVD is erg gevoelig voor krassen bij dit spel. Dus een gouden tip voor iedereen die SA koopt binnenkort: direct na aanschaf een back-up maken en zo mogelijk daar mee spelen. Blijft het origineel in ieder geval helemaal gaaf.

Geplaatst:

Je kan ook iets doen zodat de pc denkt dat de DVD erin zit. Geen leesfouten dus. Je krijgt er een xtra DVD/CD speler bij. Een virituele. Nu weet ik het niet meer. Je zult rond moeten vragen hoe dat moet want ik heb er geen idee van. :bonk: Veel plezier nog met SA (als het lukt)

Geplaatst:
Je kan ook iets doen zodat de pc denkt dat de DVD erin zit. Geen leesfouten dus. Je krijgt er een xtra DVD/CD speler bij. Een virituele. Nu weet ik het niet meer. Je zult rond moeten vragen hoe dat moet want ik heb er geen idee van. :bonk: Veel plezier nog met SA (als het lukt)

Ja, je hebt het over aanmaken van virituele schijven, waarin je dus alles mount. Ik zou wel willen uitleggen hoe het moet, maar ik weet niet of ik het wel kan... Het is namelijk een manier om elk spel aan de gang te krijgen zonder dvd. Ook gedownloade spellen...

maar nu heb ik het probleem op gelost. ik heb de dvd van een vriend geleend geinstald. mijn dvd er in gedaan hij doet het. maar niet egt goed.. dus heb ik nu maar een no cd patch gedownload.

Dat is niet illegaal omdat je het originele spel hebt. Dit is dus een goede oplossing, ook al zou het natuurlijk fijner zijn als je DVD nog gewoon goed zou zijn.

Geplaatst:

Daemon Tools is niet illegaal. Het is juist gemaakt voor dit soort gevallen, en om meer cd-spelers te krijgen. Nou ja, te krijgen, je Windows denkt dat je meer hebt maar dat is helemaal niett waar.

Koop zo'n spel, download Deamon Tools en als het goed is kun je gewoon alles je naar pc kopieren en Mounten op de Setup file van het spel. Je zult zien dat je dan in een keer SA in je cd-rom drive hebt en als het goed is zul je dan gewoon het spel kunnen spelen.

Je hebt dan eigenlijk geen cd meer nodig en kun je het ergens opbergen waar hij geen beschadigingen op kan lopen.

Zoek allemaal op met Google.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...