Argon Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) GTAforum.nl sig Mogelijkheden: - Informatie over jouw gtaforum.nl account - Meer dan 6 verschillende sigs - verschillende soorten formaten Waar vind ik meer informatie: Op deze website van mij Bewerkt: 1 april 2006 door juuldr Reageren
Ikkes Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Heel erg leuk gemaakt! Ik heb misschien nog wel een tip: - Het formaat. Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, de sig wat aan de grote kant vinden. Dus misschien is het een idee om deze ook uit te geven in een kleinere versie. Ikkes. Ps. Nogmaals mooi werk heren . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Lol, ik gebruik hem ook . Hij is echt wel goed gemaakt, ik hoop dat je de groep nog verbeterd . Alleen waar is de eigenschap waarbij je kan zien welk topic iemand bekijkt? Die zat in de oude versie toch wel? Reageren
Achille Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Leuk, alleen is het font lelijk en die Copyright gedeelte.. En de achtergrond is ook niet geweldig.. Maar het idee is erg goed.! Als jullie dat verbeteren zal ik em ook zeker gaan gebruiken Reageren
Ferre Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mooi gemaakt! Alleen ik vind de tekst (links) nogal onduidelijk. Het is wel een mooie font, maar ik vind het niet zo goed te lezen KUTGW Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mooie sig alleen er mag wel een andere kleur mag wel en iets kleiner. Reageren
Argon Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Die heb ik er uitgesloopt, en omdat je het vraagt steek ik hem er wel in ik dacht dat niemand het echt belangrijk vond. Het groep ding heeft ook nog wat pech. Het hele systeem staat op een thuis server van iemand die ik ken en daardoor is de sig spijtig genoeg niet altijd beschikbaar omdat hij een probleempje heeft met zijn server. Maar het voordeel is dat ik wel heel veel dataverkeer heb (meer dan 40 Gb en ook 1 Gb ruimte). En ik hoop maar dat is alleen als de sig veel gebruikt word anders heeft het ook niet veel zin voor me, dat ik er in de volgender versie(s) een formaat kan bij hebben. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Misschien is het nog een idee om dat © stukje wat kleiner te maken. Dat de foruminfo van die persoon wat duidelijker wordt. Verder lijkt het me leuk als er in de toekomst meer verschillende sigs komen. Dus een andere achtergrond(kleur) bijvoorbeeld. Reageren
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Normaal word het de bedoeling dat je je eigen sig als achtergrond kan nemen! Maar ik heb weinig tijd dus ga ik snel er iets op maken dat er een aantal sigs komen. Edit: Hoe zou jij die copyright dan willen want de mensen moeten ook nog weten dat de sigs van mij en upstream zijn (geprogrameerd en gedesignt). En zij bij ons dus ook voor vragen kunnen. Bewerkt: 2 maart 2006 door juuldr Reageren
Ferre Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik zou het wel mooi vinden als er soortgelijke aan de huidige komen. Wel in die soort, maar het logo iets anders en een andere kleur. Hoe zou jij die copyright dan willen want de mensen moeten ook nog weten dat de sigs van mij en upstream zijn (geprogrameerd en gedesignt). En zij bij ons dus ook voor vragen kunnen. Nou de tekstgrootte bedoel ik. Die vind ik een beetje te groot. Even groot als de gebruikersinfo. Persoonlijk vind ik dat nogal hinderen. Maar het is aan jou, het is maar een voorstel. Reageren
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb juist het hele systeem wat geupdate (er zit nog een bug in de grote sigs) maar die haal ik er zo snel mogelijk uit, nu kan je ook een kleine sig gebruiken! Reageren
Samurai Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Mooi, thanx dat je PM's stuurt... Reageren
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Tja, dat is de enigste manier dat ik iedereen over de updat kan vertellen. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Je kunt het ook even speciaal in dit topic posten. Bespaart weer wat PB's en tijd Reageren
Dizcid Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb nog een ideetje. maak er ook een userbar van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.