Jump to content

Sig


Argon

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    16

  • Ferre

    5

  • Dizcid

    4

  • Achille

    3

Top Posters In This Topic

Heel erg leuk gemaakt!

Ik heb misschien nog wel een tip:

- Het formaat. Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, de sig wat aan de grote kant vinden. Dus misschien is het een idee om deze ook uit te geven in een kleinere versie.

Ikkes.

Ps. Nogmaals mooi werk heren :klap: .

Link to comment
Delen op andere websites

Die heb ik er uitgesloopt, en omdat je het vraagt steek ik hem er wel in ik dacht dat niemand het echt belangrijk vond. Het groep ding heeft ook nog wat pech.

Het hele systeem staat op een thuis server van iemand die ik ken en daardoor is de sig spijtig genoeg niet altijd beschikbaar omdat hij een probleempje heeft met zijn server. Maar het voordeel is dat ik wel heel veel dataverkeer heb (meer dan 40 Gb en ook 1 Gb ruimte).

En ik hoop maar dat is alleen als de sig veel gebruikt word anders heeft het ook niet veel zin voor me, dat ik er in de volgender versie(s) een formaat kan bij hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het nog een idee om dat © stukje wat kleiner te maken. Dat de foruminfo van die persoon wat duidelijker wordt.

Verder lijkt het me leuk als er in de toekomst meer verschillende sigs komen. Dus een andere achtergrond(kleur) bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal word het de bedoeling dat je je eigen sig als achtergrond kan nemen! Maar ik heb weinig tijd dus ga ik snel er iets op maken dat er een aantal sigs komen.

Edit:

Hoe zou jij die copyright dan willen want de mensen moeten ook nog weten dat de sigs van mij en upstream zijn (geprogrameerd en gedesignt). En zij bij ons dus ook voor vragen kunnen.

Bewerkt: door juuldr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel mooi vinden als er soortgelijke aan de huidige komen. Wel in die soort, maar het logo iets anders en een andere kleur.

Hoe zou jij die copyright dan willen want de mensen moeten ook nog weten dat de sigs van mij en upstream zijn (geprogrameerd en gedesignt). En zij bij ons dus ook voor vragen kunnen.

Nou de tekstgrootte bedoel ik. Die vind ik een beetje te groot. Even groot als de gebruikersinfo. Persoonlijk vind ik dat nogal hinderen. Maar het is aan jou, het is maar een voorstel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...