Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 En hoe denk jij al die info in zo'n userbar te krijgen? Reageren
Dizcid Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 gewoon net als die signatures naast elkaar de tekst Reageren
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Dit zal dan voor over een paar dagen zijn. Want ik ben vanavond weg tot morgen avond. Maar ik heb wel een tooltje toegevoegd op http://aart.mine.nu/psc waar je je link simpel kan laten genereren. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Heel erg bedankt... dit is heel leuk met die verschillende sigs versie's... leuk gedaan. Het zou leuk zijn als iedereen zo'n sig nam Leuke rage Reageren
Argon Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb hem nu geupdate, nu is het dus heel makkelijk voor mij om meerdere sigs toe te voegen. Alleen dat de tekst altijd in de hoek staat nu, dus daar ga ik nog iets aan doen. Dan kan ik die userbar toevoegen. Reageren
Achille Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik wil ook wel helpen met sigs maken Reageren
Argon Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Bedoel je dan met designen of programeren??? Bewerkt: 9 maart 2006 door juuldr Reageren
Argon Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ja ik weet het, dit is een dubbelpost maar ik wil iedereen mededelen dat de server nu op windows 2003 draaid waardoor deze nu veel stabieler is dan hiervoor en dus normaal gezien zo goed als 99% up moet zijn. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Het lijkt mij wel een leuk idee als er ook meer personen gaan designen. Want dat heb je verschillende stylen. Tech, Gunge enz Maar om er een userbar van te maken lijkt mij wel mogelijk. Misschien heb je dan alleen een saaie achtergrond. Maar je kunt alles op een lijn naast elkaar zetten. Ik ken een Amerca's Army tracker (die houd alles bij, hoeveel kills enz. je hebt) en die heeft ook zo'n userbar. Alleen de achtergrond moet je zelf maken en dat wil een designer van het team misschien wel doen. Bewerkt: 9 maart 2006 door Ferre Reageren
SamShine Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Het lijkt mij wel een leuk idee als er ook meer personen gaan designen. Want dat heb je verschillende stylen. Tech, Gunge enz Of dat je zelf kan maken, lijkt me ook heel erg leuk! Alleen dan moet de tekst nog iest aangepast worden, lijkt mij! Reageren
Argon Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Ik ben momenteel mijn eigen site aan het rescripten. Maar ik heb er een paar weken geleden (voor dat de server offline ging) een systeem ingestoken dat ik makkelijk alles kan aanpassen dus als er designers zijn kan ik alles perfect instellen. Alles = - kleur - graden gedraaid - tekst grote - lettertype - sig grote - copyright En als je de eerste post nogis naleest zie je dat er al een userbar is. Bewerkt: 9 maart 2006 door juuldr Reageren
Dizcid Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) vet man vooral die userbar want dat neemt minder ruimte in. edit: kan er nog een randje om de userbar en als het kan om de tekst? Bewerkt: 9 maart 2006 door dizcid Reageren
Argon Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 De tekst kan niet, maar rond de userbar zelf kan wel. Dit zal ik aan Upstream vragen want hij is de designer en ik de programeerder. Reageren
Achille Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik wil me huidige sig er wel voor opofferen.. Dat de tekst in de plaats van de tekst bij me naam.. Goed idee? Of...? En zeg het maar als ik een nieuwe moet maken als je dat leuk zou vinden Reageren
Argon Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik denk dat het misschien inderdaad niet slecht zou zijn om de crew van dit projectje wat uit te breiden. En heel misschien wat grootschaliger te gaan werken. Maar hier wil ik eerst is met upstream over praten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.