Follow Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik kan ze niet zien, ik zie een vierkant vakje met een x erin Reageren
Argon Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Dit komt omdat die (stomme) server altijd offline gaat door een (stom) probleem ( ) maar dat word hopelijk binnenkort verholpen. En zech nu niet ga dan naar lycos ofzo? Want daar krijg je belange niet zoveel dataverkeer + geen mod_rewrite. Reageren
Dizcid Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik denk dat het misschien inderdaad niet slecht zou zijn om de crew van dit projectje wat uit te breiden. En heel misschien wat grootschaliger te gaan werken.Maar hier wil ik eerst is met upstream over praten. ik wil ook wel mee helpen met het maken van signatures enz. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik bump dit topic wel, maar dat mag toch wel ? Ik weet dat ik nu de liefde aan het bedrijven ben met mieren, maar het meervoud van post is posts en niet post's. Reageren
Argon Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Ik denk dat het misschien inderdaad niet slecht zou zijn om de crew van dit projectje wat uit te breiden. En heel misschien wat grootschaliger te gaan werken. Maar hier wil ik eerst is met upstream over praten. ik wil ook wel mee helpen met het maken van signatures enz. Oke ik heb je toegevoegd op msn. De server draaid nu ook terug stabiel, dus nu blijven die sigs online. Bewerkt: 16 maart 2006 door juuldr Reageren
Argon Geplaatst: 1 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Omdat ik te lui ben om een nieuwe topic aan te maken post ik het hier, ja ik weet het een dubbelpost maar aangezien de laatste reactie een hele tijd geleden is en als ik dit bewerk helemaal niemand het ziet. Ik ben van plan binnenkort te beginen met alles grondig te updaten, je zal dan in je sig het plaatje dat je zelf wilt als achtergrond kunnen nemen en misschien ook een mini chatbox erinpropen. (zoals die van Jarno) Als jullie nog ideeën hebben willen jullie me dat dan aub hier melden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.