Jump to content

GTA Las Venturas Stories


LucasV

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    10

  • LucasV

    10

  • AmsterdamBoy

    5

  • iman

    4

Ik ga voor de geheel nieuwe stad. Alleen daar gaat dit topic niet over.

@Big-Loser: Mwa, het lijkt me niet dat de PU 'dom' is ofzo. San Andreas hadden zij ook goed geraden terwijl heel veel voor Sin City of GTA4 gingen.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft wel bevestigd dat er een nieuwe GTA naar de PSP komt, dus GTA:LVS zit er ook niet in aangezien dat een re-make is!

GTA LCS was ook een "nieuwe" GTA, weliswaar in dezelfde stad maar met een nieuw verhaal.

Ik hoop dat het deze keer een nieuwe stad/ staat, nieuwe personnages enz. wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook staat er in diezelfde Power Unlimited, het volgende, in het begin, bij: Powerspy:

Iemand stelt een vraag, waarin word gevraagd:

Vraag: Er zijn geruchten dat de volgende Gta, zich in Londen gaat afspelen, en Gta Londen gaat heten, is dit waar?

PU: Wij gokken eerder op: Gta Miami, of dit nu een "Grapje" is of niet, lijkt me erg raar, een blad als PU weet zelf ook dat VC zich in Miami afspeelt...

Ook wordt er gezegd door dezelfde persoon, dat er geruchten zijn dat het spel al zo'n 60% af zou zijn, en of dit waar is....

de Power Unlimited geeft hier als antwoord op: Dat zou best wel eens kunnen kloppen...

Zou de volgende Gta eerder klaar zijn dan we verwachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand stelt een vraag, waarin word gevraagd:

Vraag: Er zijn geruchten dat de volgende Gta, zich in Londen gaat afspelen, en Gta Londen gaat heten, is dit waar?

PU: Wij gokken eerder op: Gta Miami, of dit nu een "Grapje" is of niet, lijkt me erg raar, een blad als PU weet zelf ook dat VC zich in Miami afspeelt...

Ik weet bijna zeker dat dat een grapje is.

Link to comment
Delen op andere websites

Las Venturas Stories ?

Hoe kom je erbij?

Daar hebben we het nou de hele tijd over hoe hij er bij komt..

Nee, we hebben het over hoe de 'PU' er bij komt.

Ik weet het 99,9% dat het niet wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...