Jump to content

Forum maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb een grote vraag.

Ik heb onlangs een forum gemaakt eentje van Invionfree.

Maar ik wil een degelijke een ipb waar je in kan modden : talen,skins,creditsysteem misschien enz...

Ik heb het al geprobeerd met Filezilla Crifox heeft me daar alles uitgelegd maar ik krijg een Eroor.

Dus ik vraag kan iemand me het gewoon maken en het wachtwoord geven.

Ik weet zelf wat ik allemaal in de Admin CP enz... moet doen subfora's kan ik allemaal.

Dus een van de nieuwste versies die er is zonder dat het illegaal is.

Hosts en allemaal maakt allemaal niet uit, ik wil gewoon een Fora.

Ik zal wat gegevens geven.

Boardname : Slim Shady LP

User : Giorgo

Pass : Mag je kiezen

Forum Descreption : Slim Shady LP - Your Forum About Slim Shady.

Aub wilt iemand dat doen, een website enz.. doe ik allemaal zel wel, alleen het forum.

Geplaatst:

Weet je al welke forum software je wilt gebruiken? De volgende zijn er:

PHPbb (phpbb.com)

Q-bb (q-bb.org)

ipb (niet doen want de legale versies zijn heel makkelijk te hacken)

Als je zegt welke je wilt en je een host hebt pm me en ik help je wel!

Geplaatst:

Hoi Giorgo

Ik heb al met MSN met je gesproken en toen ik je de link naar mijn inmiddels gepinde topic wilde geven was je al offline, ik raad je aan mijn tutorial daarom eens goed door te lezen; daar staat alles gedetailleerd uitgelegd. Ik heb deze tutorial geschreven omdat er te veel van dit soort, dezelfde, topics worden aangemaakt.

Klik hier.

Groeten en succes, ViceAgent!

Geplaatst:

Neen aub. niet helpen via PM.

Gewoon doen !! Ik ben met Crifox 2 uur bezig geweest en geen resultaat.

Software ?? :puh:. wat jij het beste vindt en wat het beste is voor te modden.

Doe gewoon even alsof het jouw Fora is doe wat je wilt alles is goed als ik maar kan modden.

Maar ik denk dat het beste invision is, daar kan ik goed mee omgaan.

Geplaatst:
Wie weet dan nog een site waar je met ipb een forum kan maken en in het nederlandns?

?

Dat kan eigenlijk op elke site die IPB ondersteunt, op Invision Free na. Het enige wat je moet doen, is een Nederlands taalpakket installeren op je forum. Dat gaat denk ik redelijk simpel, als je er niet uit komt, moet je het hier maar even vragen. Er zijn genoeg mensen die weten hoe het moet (ik hoor daar helaas niet bij :$).

Geplaatst:

Wie weet dan nog een site waar je met ipb een forum kan maken en in het nederlandns?

?

Dat kan eigenlijk op elke site die IPB ondersteunt, op Invision Free na. Het enige wat je moet doen, is een Nederlands taalpakket installeren op je forum. Dat gaat denk ik redelijk simpel, als je er niet uit komt, moet je het hier maar even vragen. Er zijn genoeg mensen die weten hoe het moet (ik hoor daar helaas niet bij :$).

Dit kun je doen met een host die ftp heeft. Je moet eerst het pakket downloaden, en dan upload je het via je PC naar de host.

Met een porgramma zoals Filezilla :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...