Ursula Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik wil een powerball aanschaffen, maar ik twijfel tussen een gewone met zo'n teller en een techno? Welke raden jullie mij aan?????? Hiero staat wat meer info Gracias voor je antwoooord Reageren
SamShine Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik weet niet goed wat het zijn, maar op die site staat iets van trainen! Dus ik zou er eentje kopen met een teller! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik denk dat je hiervoor beter bij de winkel om informatie kunt vragen. Of bij de dichtsbijzijnde Sportschool. Die hebben er meer verstand van dan wij. Veel sucses met het uitzoeken. Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Ik heb er een met teller, die is veel leuker, En je kunt makkelijker trainen. Je weet precies hoeveel omwentelingen je maakt Dus ik zou voor de teller gaan. [Ps: ik ga de mijne verkopen, stuur me een pb dan kunnen we mischien verder praten) Reageren
Ursula Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Heb vandaag een blauwe met teller besteld Lijkt me toch handiger Ik ben benieuwd!!! Reageren
Think Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 een mini-fitnesstoestel om je polsspieren te trainen en natuurlijk zeggen ze dat het voor alles goed is. Ook zeggen sommige games-bladen(programma's) dat je er de ideale gamehand van krijgt maar ik geloof dat ie alleen maar goed is om een beetje je polsen te trainen( en dan nog) Reageren
TubS Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Sorry dat ik het vraag maare... wat doet dat power ball ding precies?Er stond iets emt rsi...Maar zo snel krijg je geen muisarm hoor...(denk ik)Volgens mij is het gewoon iets om je aan te smeren zodat ze er rijker van worden...Maar als het echt werkt (als ik weet wat het is ) dan koop ik er misschien ook een...Dus... Wat is een powerball? greetz, crazy ceezy {edit} ik heb eens wat gelezen en volgens mij als je de hele tijd die beweging maakt dan krijg je juist een muis arm... nou ik heb last van RSI en het helpt weldegelijk. ik heb denk ik nu een jaar dat ding maar niet superveel gebruikt, nu begin ik last van RSI te krijgen (ook pijn in pols en onderarm) omdat ik op me stage vaak in dezelfde houding zit. Nu gebruik ik een soort gel die ik 3 maal daags moet inmasseren in me pols en arm. En ik gerbuik de powerball (zonder tellertjes en andere rotzooi, heb je nix aan) en het helpt weldegelijk. Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Ik wil een powerball aanschaffen, maar ik twijfel tussen een gewone met zo'n teller en een techno? Welke raden jullie mij aan?????? Hiero staat wat meer info Gracias voor je antwoooord Ik zou een gewoone nemen. Reageren
T@rget Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ik zou een gewoone nemen. Hij heeft er al eentje Bewerkt: 16 april 2006 door T@rget Reageren
Ursula Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 En ik heb er geen spijt van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.