Jump to content

Welke powerball?


Ursula

Recommended Posts

Ik denk dat je hiervoor beter bij de winkel om informatie kunt vragen.

Of bij de dichtsbijzijnde Sportschool.

Die hebben er meer verstand van dan wij. ;)

Veel sucses met het uitzoeken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb er een met teller, die is veel leuker,

En je kunt makkelijker trainen.

Je weet precies hoeveel omwentelingen je maakt

Dus ik zou voor de teller gaan.

[Ps: ik ga de mijne verkopen, stuur me een pb dan kunnen we mischien verder praten)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

een mini-fitnesstoestel om je polsspieren te trainen en natuurlijk zeggen ze dat het voor alles goed is.

Ook zeggen sommige games-bladen(programma's) dat je er de ideale gamehand van krijgt maar ik geloof dat ie alleen maar goed is om een beetje je polsen te trainen( en dan nog)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het vraag maare... wat doet dat power ball ding precies?Er stond iets emt rsi...Maar zo snel krijg je geen muisarm hoor...(denk ik)Volgens mij is het gewoon iets om je aan te smeren zodat ze er rijker van worden...Maar als het echt werkt (als ik weet wat het is :bonk: ) dan koop ik er misschien ook een...

Dus... Wat is een powerball?

greetz, crazy ceezy

{edit} ik heb eens wat gelezen en volgens mij als je de hele tijd die beweging maakt dan krijg je juist een muis arm...

nou ik heb last van RSI en het helpt weldegelijk. ik heb denk ik nu een jaar dat ding maar niet superveel gebruikt, nu begin ik last van RSI te krijgen (ook pijn in pols en onderarm) omdat ik op me stage vaak in dezelfde houding zit. Nu gebruik ik een soort gel die ik 3 maal daags moet inmasseren in me pols en arm. En ik gerbuik de powerball (zonder tellertjes en andere rotzooi, heb je nix aan) en het helpt weldegelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...