burpicane Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) eigenlijk alle game studio's gebruiken 3ds max maar poly count zou idd veels te hoog zijn Bewerkt: 3 maart 2006 door burpicane Reageren
Blastov Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hoe vaak moet ik het nog zeggen, Big Bear en Bierpizza Dan maak je toch een low-poly col Big Bear, Veel spellen worden gemaakt met 3Ds Max Reageren
Samurai Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Als die mod er zou komen, ga ik hem zeker downloaden Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Matsicus, ik heb jou anders nog nooit een auto zien maken hoor Toch kan ik het, vraag maar even hier rond op het forum. .Bin is het extensie. En dat open je met een ISO programma. En dat lukt niet. Reageren
ikt Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 www.needforspeedforum.nl , ik weet niet of je er wat aan hebt.... En of er gemod word... Reageren
Blastov Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb daar wat gepost. Ik hoop voor matiscus dat we een goed antwoord krijgen. Reageren
ikt Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Daar is het net zo druk als in de woestijn . Héél soms word er vrijwillig gepost. Maar als je iets vraagt krijg je wel hulp http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20205 Handig? En maak als je wil ook meteen de Vauxhall Monaro Bewerkt: 7 maart 2006 door ikt Reageren
Dynamic Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik denk dat je Txd en DFF moet maken! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) Matsicus, ik heb jou anders nog nooit een auto zien maken hoor Toch kan ik het, vraag maar even hier rond op het forum. .Bin is het extensie. En dat open je met een ISO programma. En dat lukt niet. Sorry maar ik heb je anders ook nog nooit een auto zien maken . Hooguit een beetje aanpassen, maar dat kan iedereen wel. Een auto converteren is nog niet een auto aanpassen he, onthoud dat goed . @Dynamic, vertel ons wat! Bewerkt: 19 maart 2006 door Jorge_F Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Het is even een*bump* Maar ik denk wel dat vele dit willen zien. Het is iemand blijkbaar gelukt de wagen erin te krijgen: Klik Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 matiscus, ik denk dat ik WEL weet, 3ds max kan het zeker niet lukken maar wel in Zmodeler 2.0.7 want daar kan jij NFS wagens importeren en dan meteen exporteren naar SA dff Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Dat is erg handig. Mischien kan je hem vragen hoe hij het heeft geflikt. Dan kan jij het ook doen. Ik hoop dat het lukt! Succes ermee! Bewerkt: 11 augustus 2006 door Twenty Eyes Reageren
SWYV Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 ik kan het wel proberen MAAR ik moet ene registreerde serial number voor hebben, weet er soms iemand een serial number voor Zmodeler 2.0.7? dus geen 2.0.6 want daar kan het niet jammer genoeg zenne, in 2.0.7 kan het wel maar zonder serial number kan ik zeker niet importeren Reageren
mickey Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb een geregistreerde versie van zmodeler. Ik zal wel proberen de auto te converteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.