spinechiller Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 hoi, ik heb een probleem met mijn 3dsmax 8 ik heb zo'n script gebruikt wat ik hier op 't forum heb gevonden, werkt prima met gewone objecten zoals parachute enzow. maar als ik een auto oid open dan zegt ie "mesh face index out of range 0" wat kan ik hier aan doen, heb ik een TE oud script? alvast bedankt, Mike Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Alvast welkom op het forum. Probeer het nieuwe script even. Of reinstall 3dsmax8 Ik zal even een werkend script in men bijlage zetten. Scripts Die werken allemaal. Bewerkt: 1 maart 2006 door Matiscus Reageren
spinechiller Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 he bedankt, hij werkt nu, aleen lukt het me geeneens om bijvoorbeeld een faggio te openen. bepaalde dingen uit het frame weg te halen ( is me gelukt ) maar het exporteren lukt niet ( no more that 1 hierachy is allowed ) wtf? Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Je moet hernieuw je model met je dummys verbinden. Is een flinke klus. Ik kan alleen wielen verbinden met dummys. Je kan een tutorial vinden in de master tutorial list. Hopelijk heb je daar wat aan. Ik heb het even opgezocht voor jou: Tutorial Greetz Matiscus Bewerkt: 1 maart 2006 door Matiscus Reageren
Blastov Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Dan ben je vergeten een dummy te linken Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 allemaal heel erg bedankt Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb nog een vaag probleem, ik heb een hele simpele toren ( über vierkant gemaakt ) en heb ik geexporteert enzo. daarna ipl gemaakt met deze lijn erin: 5000, Box02, 0, 2488.604, -1666.015, 13.34375, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 en daarna mijn IDE gemaakt met deze lijn: 5000, Box02, torenhoog, 300, 128 de txd enzo kloppen allemaal maar als ik het spel dan opstart dan crasht het spel..... heb ik iets fout gedaan met export, hij heeft ook een .COL Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 heb je in de gta.dat wel verwezen naar je ide en ipl. Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 heb je in de gta.dat wel verwezen naar je ide en ipl. yup heb ik gedaan Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik denk het niet hoor, maar misschien moet je inplaats van 0.0 gewoon nul neerzetten in je .ipl Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) is het voor sa of vc? zet je id is op 18000 heb je hem in een ongemodde sa gezet? doe dan dat ID ding op 18000 inplaats van 5000 Bewerkt: 2 maart 2006 door kaaspizza Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik heb m als het ware in gta.dat kunnen zetten zonder dat 't spel crasht maar dan zie ik 'm niet vaag iemand een iddee? Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Heb je de texture in de .txd file de juiste naam gegeven? Reageren
spinechiller Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ja STEEL3 want ik heb ook een dff check gedaan. en er stond een groen vinkje bij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.