Jump to content

ip?

Recommended Posts

Geplaatst:

what moet ik bij ip en poort neerzetten als ik dat doe begint die met het spel staat concetting ofsow ik kan wel lopen maa rneit met de camera draaien? weten jullie het?

Geplaatst:

daar moet je het IP en de Poort van een gameserver invullen (moet je die wel weten natuurlijk)...

Makkelijkste manier om met een server te connecten is door de "Serverbrowser" te gebruiken (te vinden onder de gelijknamige knop in het menu).

Hulp over de Map Editor kan je hier "Klik" vinden...(met het draaien van de camera etc.)

Geplaatst:
daar moet je het IP en de Poort van een gameserver invullen (moet je die wel weten natuurlijk)...

Makkelijkste manier om met een server te connecten is door de "Serverbrowser" te gebruiken (te vinden onder de gelijknamige knop in het menu).

Hulp over de Map Editor kan je hier "Klik" vinden...(met het draaien van de camera etc.)

waar kan ik dan ip en poort van gameserversvindne voor gta vice city?

Geplaatst:

waar kan ik dan ip en poort van gameserversvindne voor gta vice city?

aha, het gaat over VC :)

je kan daarvoor 3 dingen gebruiken, de ingebouwde serverbrowser, www.game-monitor.com of The All-Seeing Eye (ASE)

Ingebouwde Serverbrowser:

clientwelcome_server.JPG

clientwelcome_server_list1s.JPG

maar waar download ik doe goeie mtavc wand bij mij staat neit ens server je kan misschien stuuren waar je het download wand het lukt het downlaoden niet

Geplaatst:
download: Hier

ik downlaod het dan staat er hij kan 32 client niet vinden ofsow

download: Hier

ik downlaod het dan staat er hij kan 32 client niet vinden ofsow

en krijg de oude versie wil u hem anders via msn sturen me email si quincydegraaf(at) msn DOT com voeg maar toe

Geplaatst:

dat is de file die ik heb...

hij vraagt om mtaclient

MTA Client zit in de installatie, weet je zeker dat je GTA:VC geinstalleerd hebt?
Geplaatst:

dat is de file die ik heb...

hij vraagt om mtaclient

MTA Client zit in de installatie, weet je zeker dat je GTA:VC geinstalleerd hebt?

ik heb net no ggewoon vc gespeeld alleen kan je die goeie nog eens sturen de goeie?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is omdat die server niet bestaat.

Probeer deze eens:

ip: 82.94.236.168

poort: 2006

Bewerkt: door Godrax
Geplaatst:
Dat is omdat die server niet bestaat.

Probeer deze eens:

ip: 82.94.236.168

poort: 2006

uhm..... lukt niet niet kan het ook via VC:MP?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...