Dfix Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Hoe geef ik die Noodles aan de klanten?? Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Met gewoon voor de mensen te stoppen dacht ik. Dan gebeurt dit automatisch. Reageren
Dfix Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 nee, doet hij niet, ik ga voor ze neus staan, toeteren, schieten alles. Alle knoppies ingedrukt, lukt niet.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Uh niet dus matiscus. Hoedat jouw besturing staat weet ik niet, dus ik kan niet met de juist keys het illustreren. Maar als je bij een klant komt, dan ga je er gewoon naast staan en kijk je opzij, dan kan je met de 'schiet' knop een noodlepakketje gooien. Reageren
Dfix Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Uh niet dus matiscus. Hoedat jouw besturing staat weet ik niet, dus ik kan niet met de juist keys het illustreren. Maar als je bij een klant komt, dan ga je er gewoon naast staan en kijk je opzij, dan kan je met de 'schiet' knop een noodlepakketje gooien. Ah je moet dus naar het kijken en dan 'schieten' ok.. bedankt. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ja je moet een drive by doen. Reageren
Dfix Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ja het is al gelukt, eg grappig als je die dingen ziet vliegen Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Uh niet dus matiscus. Hoedat jouw besturing staat weet ik niet, dus ik kan niet met de juist keys het illustreren. Maar als je bij een klant komt, dan ga je er gewoon naast staan en kijk je opzij, dan kan je met de 'schiet' knop een noodlepakketje gooien. Ik heb LCS al 3 maand niet meer aangeraakt. Dus mijn excuses. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Dat had je in VC toch ook al, met die pizza's? Is BTW wel grappig als er een Noodlepakketje/pizza tegen iemands hoofd vliegt. Reageren
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Hoe moet je dat doen?? Welk voertuig? Hoe kom je er eigenlijk aan? Ik wil het ook wel ff doen!! Reageren
VforV Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Deze zijmissie bevindt zich in Portland aan het 'Punk Noodles' kraam: Voor het kraam staat een Faggio van 'Punk Noodles', als je opstapt start de missie. In Staunton is ook een Pizzakraam 'Joe's Pizza' genaamd, dit is recht over Phill Cassedys Fully Cocked Gun Shop. Als je opstapt begin je een missie als pizzakoerier, hetzelfde dus. Reageren
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Oke,, het is netzo als GTA VC precies het zelfde manier!! Room Reageren
Dynamic Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hey Bro.. waarom vraag je hoe het moet eigelijk Wij hebben Libberty City stories niet! Wel sa en deze topic is nie van Sa Greetz Little Bro Reageren
sharony Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 hey bedankt was er zelf namelijk ook nog niet achter >>> Door GTA-Sheep: Plaatje wederom verwijderd + 20%<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Um sharony waarom post je telkens dat grote plaatje. Volgens mij ben je hier al een paar keer voor gewaarschuwt door Dizzee en GTA-Scheep. En het topic is gebumpt. Een bump van 2 maanden. Bewerkt: 5 mei 2006 door denkaanhenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.