Jump to content

[GFX] Super Contest Talk


Arjen

Recommended Posts

Zoals in de regels staat beschreven. Met contests kun je punten verdienen voor in de ranking.

Nr. 1 - 3 punten.

Nr. 2 - 2 punten.

Nr. 3 - 1 punt.

Dit is gewoon een vaste prijs die je met elke contest kunt gaan verdienen. Ik weet niet wat voor fantastische prijzen jij in petto had? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het gaat over een graphics contest.

topic

>>> Door .Levi.: Dat begrijp ik, dat je het over de contest hebt. En zoals ik al zei, je mag zelf bepalen wat je wilt gaan doen. Een premade sig inzetten mag en een nieuwe maken mag.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit om superlid te worden of niet? Meer info graag :?

Nee dit is niet om superlid te worden. Je dacht zeker aan de naam Super contest.

Dit is gewoon een leuk bedachte titel van Arjen. Als je superlid wilt worden zult dat op een andere manier moeten gebeuren dan een contest winnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit om superlid te worden of niet? Meer info graag :?

Nee dit is niet om superlid te worden. Je dacht zeker aan de naam Super contest.

Dit is gewoon een leuk bedachte titel van Arjen. Als je superlid wilt worden zult dat op een andere manier moeten gebeuren dan een contest winnen. ;)

Bedankt voor de info, en ja ik dacht aan het woord super :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon een vaste prijs die je met elke contest kunt gaan verdienen. Ik weet niet wat voor fantastische prijzen jij in petto had? :puh:

Eh.. :puh:

Eer! De beste graphicus van het forum! Eh.. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik. Ik wou er nog met een moderator over handelen of zijn/haar sig boven aan het forum komt te staan, maar dat moet ik nog bespreken.

Enso.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag alles insturen (behalve prono ect..)? Het maakt dus niet uit met wat voor programma je hem hebt gemaakt? Ik wil graag wel mee doen voor de lol, maar ik heb niets anders dan Paint.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...