Giorgo Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Zoals iedereen wel weet, Adobe Photoshop is erg duur. Daarom maak ik dit topic speciaal voor de mensen die Photoshop willen. Je kan namelijk gratis Trials van 30 dagen downloaden. Adobe Photoshop 7.0.1 Met dit programma kan je plaatjes, foto's etc. bewerken. Ook kan je nieuwe creaties maken. De meeste dingen hier op het forum zijn gemaakt met dit programma. Download Adobe Photoshop 8.0 (CS) Met dit programma kan je plaatjes, foto's etc. bewerken. Ook kan je nieuwe creaties maken. De meeste dingen hier op het forum zijn gemaakt met dit programma Download Adobe Photoshop 9.0 (CS2) Met dit programma kan je plaatjes, foto's etc. bewerken. Ook kan je nieuwe creaties maken. De meeste dingen hier op het forum zijn gemaakt met dit programma Download Adobe Acrobat Professional 7.0 Download Download Adobe After Effects 7.0 Download Download Adobe Illustrator CS2 Download Adobe GoLive CS2 Download Adobe Photoshop Elements 4.0 Download Adobe Premiere Pro 2.0 Met dit programma kan je alle video's mixen, Net zoiets als Windows Movie Maker maar dan veel professioneler. Download Ik heb ook speciaal links genomen van andere Websites zodat je je niet hoeft te registreren. In het begin is het natuurlijk altijd even moeilijk. Daarom kan je beter een kijkje nemen in het Tutorial gedeelte, Ook is de Resource List erg handig. Gelieve hier niet te posten, enkel personen uit de Crew. Als er een link niet werkt mag je dat natuurlijk altijd melden via pb. Succes ! Bewerkt: 4 maart 2006 door Giorgo Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Is al een topic over: Klik Greetz Matiscus. >>> Door .Levi.: Omdat dit in het graphic gedeelte staat, is het niet erg. Het gaat voornamelijk over photoshop in dit fora<<< Oke .Levi. Mijn exuces Giorgo. Bewerkt: 4 maart 2006 door Matiscus Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) 1 ) Er staat alleen CS2, en dit ga ik nog Updaten tot alle Programma's van Adobe 2 ) Als ik naar een Photoshop Trial zocht keek ik eerst wel naar Graphics gedeelte, 3 ) Ik zou het topic zoveel ;ogelijk willen updqten het een gepinde topic wordt. 4 ) Ik zet ook links waar je je niet moet registreren, Want de trials van 7.0 en CS vindt je niet op Adobe dus ik heb hier meer dan 1 uur heen gezocht. Bewerkt: 4 maart 2006 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.