RobertSA Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Hallo, ik heb sinds een paar uur GTA LCS ,dus ik zal wel vaker hier te zien zijn:P,Maar ik vraag me af in welke tijd het afspeelt? Reageren
quinton Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 volgens mij iets van '95 maar dat weet ik niet meer cker. Reageren
Svenie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Gta liberty city stories speelt zich af in 1998.Dat is drie jaar voor gta 3 dat zich in 2001 begeeft . Edit:voor meer info:klik Bewerkt: 6 maart 2006 door svenie Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Okido,en ik had nog een vraagje, die demonstranten,waar(om) demonstreren ze,en vallen ze jou ook aan? Oke,Ik snap nu wat ik niet snapte bedankt;) Bewerkt: 6 maart 2006 door robertsa Reageren
Svenie Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Ze protesteren omdat er gepland wordt om de porter tunnel te maken.Zij werken voor het ferry bedrijf en kunnen daardoor hun job verliezen.Ze vallen jouw ook aan omdat jij voor the leone's werkt en het is Salvatore's idee van de tunnel. Bewerkt: 6 maart 2006 door svenie Reageren
Dfix Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ze protesteren omdat er gepland wordt om de porter tunnel te maken.Zij werken voor het ferry bedrijf en kunnen daardoor hun job verliezen.Ze vallen jouw ook aan omdat jij voor the leone's werkt en het is Salvatore's idee van de tunnel. Helemaal juist, ik vind het ook lullig voor ze hoor.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.