Jump to content

de niieuwe gta


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik weet wel zeker van niet, want Las Vegas hebben we toch al gehad in San Andreas? Alleen heette hij daar Las Venturas. Ik weet dus wel zeker dat de volgende GTA geen 'GTA Las Vegas' (ofzo) gaat heten. Rockstar heeft zelf ook gezegd dat ze met iets totaal nieuws komen, dus dan kan dat onmogelijk Las Vegas zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat het Amsterdam wordt.

Zou ook niet kunnen aangezien die stad echt bestaat.

Precies, er is nog nooit een GTA geweest die op een echte stad is gebaseerd.

Alle Gta's zijn op echte steden gebasseerd ;) . Simpel voorbeeld: Vice City, is gebasseerd op Miami. Tuurlijk niet letterlijk alles is nagemaakt, maar Miami is als voorbeeld genomen om Vice City te maken.

Dus tuurlijk kan je ook een Gta krijgen die gebasseerd is op Amsterdam, met grachten, smalle straatjes en de tippelzone, alleen zou het niet Amsterdam heten.. Maar omdat het dan niet Amsterdam heet betekent niet dat de stad er niet op is gebasseerd..

Ook kunnen ze een Gta maken die op Las Vegas is gebasseerd, maar dat is al gedaan in San Andreas.. Dus dat zit er zowiezo niet in denk ik.....

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, Las Venturras is al gebaseerd op Las Vegas, dus waarschijnlijk zullen ze dus niet wéér een stad maken gebaseerd op Las Vegas. Misschien heb je op GTA: Las Venturras Stories wel kans, maar ik denk het niet, ook omdat o.a. dan heel San Andreas erbij zal zitten, ze kunnen niet doen dat Las Venturras opeens een stad is zónder de rest van SA, want dat klopt natuurlijk niet.

Maar ikzelf denk níet dat er een GTA: LVS zal komen, maar dat het eerder een uit de hand gelopen gerucht is ;)

Maar wat betreft over een Las Venturras die gebaseerd is op Las Vegas; ik vind het goed en mooi dat er een Las Venturras zit in SA, maar van de andere kant vind ik het wel weer jammer dat er dan waarschijnlijk geen andere stad nog gebouwd kan worden gebaseerd op Las Vegas, want ik vind het wel leuk zo'n enorme glitter & glamour-gokstad :puh:

Want Las Vegas is de grootste gokplek ter wereld.

Kijk, ze zouden misschien nog wel iets van een gokstad kunnen maken, mar waarschijnlijk niet iets van Las Vegas, aangezien Las Venturras er al is. Maar goed, ik heb alle vertrouwen in R* dat ze een fantastische nieuwe wereld zullen maken voor de nieuwe GTA, maar ik zlef persoonlijk den kvan níet dat er een GTA: Las Venturras Stories zal komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle Gta's zijn op echte steden gebasseerd . Simpel voorbeeld: Vice City, is gebasseerd op Miami. Tuurlijk niet letterlijk alles is nagemaakt, maar Miami is als voorbeeld genomen om Vice City te maken.

O ok, bedankt dat je het zegt. 't Was me nog nooit opgevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ík zou willen? Dat Rocksar ons eens verrast en ons een geheel nieuwe stad voorschoteld (met dan bijvoorbeeld verwijzingen naar LC, VC en SA). Of een nieuwe stad met een luchthaven waarop je het vliegtuig kan nemen (of zelf vliegen) naar LC, VC en SA (en dat daar missies of zijmissies zijn). Zou dat niet cool zijn? Dan is alles pas echt verbonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...