Jump to content

hoe rijd jij?


Maarten!!

Hoe rijd je  

321 leden hebben gestemd

  1. 1. hoe rijd je

    • Snelheidsmaniak auto mag gerust kapot
      96
    • Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen.
      183
    • rustig zoals de computer
      13
    • drive-by style
      14


Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    2

  • DenkaanHenk

    2

  • KrimpenDrummer

    2

  • Froodooo

    1

Ik heb gekozen voor Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen.

Soms maakt het mij niet echt uit of mijn auto nou schade oploopt, maar meestal let ik er wel een beetje op,

zodat je auto in ieder geval niet in de hens vliegt.

Tijdens missies waar je je auto niet mag beschadigen ben ik natuurlijk extra voorzichtig.

Net als tijdens Taxi of Ambulance missies, waar je toch ook niet teveel schade op mag lopen.

Daarom heb ik ervoor gekozen. ;)

Ik vind het wel een grappige poll, maar ik denk niet dat hij echt veel nut heeft.

Meer zo'n poll voor in het Onzin-Forum.

Maar wel leuk opzich.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook, gekozen voor Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen. Ik vind het altijd wel leuk om te proberen zo hard mogelijk te rijden en daarbij zo weinig mogelijk schade op te lopen. Dat lukt me altijd opvallend goed op The Strip :puh: !

Link to comment
Delen op andere websites

Meer zo'n poll voor in het Onzin-Forum.

Maar het gaat over SA dus hier staat het goed :)

Maar ik rijd meestal drive-by style en snelheidsmaniak met zo min mogelijk schade. Ligt eigenlijk meestal aan de auto en m'n stemming :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een snelheidsmaniak zonder schade, maar soms als ik netjes wil doen rijd ik als de computer, en als ik mijn homies bij mij heb drive-by style. En ik maak bijna nooit schade.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wel leuk opzich.

Mee eens. Ik heb voor "Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen" gekozen. Deze vind ik het meest logisch, ik rijd altijd gewoon superhard en probeer zo weinig tot geen schade te krijgen. Soms/meestal gaat dat nogal vaak fout, maarja. Het overstappen van auto duurt altijd zo vreselijk langzaam. Alleen tijdens Importeren kan ik auto's heel laten, anders nooit!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gekozen voor: Snelheidsmaniak, maar proberen auto geen schade te doen.

Ik vind het cool om hard over de wegen te scheuren met een snelle wagen, en proberen de auto's te ontwijken. Het lukt me al aardig goed. Nu probeer ik ook wel eens om op de snelweg tegen het verkeer in alle auto's te ontwijken, da's nog best wel lastig, maar oefening baart kunst. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij zo hard als mijn bakkie kan en als ik een andere auto ram maakt het me niks uit!

Da's wel zo leuk :*D

Ik rij altijd zo hard en bots gwoon pak toch weer nieuwe snelle car :)

Maar meestal rij ik op een motor!!:) Speed up!!

Daar kan ik overal snel tussedoor!!;)

Op de snelweg rij ik ook altijd met auto tussen door;)

Room

Link to comment
Delen op andere websites

Driveby 8) . En als mijn auto getuned is dan als een snelheidsmaniak maar proberen auto geen schade te doen. Langzaam tijden heeft geen zin, ze botsen gewoon tegen jou op! Als ik een oude bak heb dan bots ik overal tegen aan. (m'n gemodde solair (nissan bleubird) en greenwood (handlin.cfg gemod) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...