Jump to content

hoe rijd jij?

Hoe rijd je  

321 leden hebben gestemd

1. 1. hoe rijd je

• Snelheidsmaniak auto mag gerust kapot
      96
    • Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen.
      183
    • rustig zoals de computer
      13
    • drive-by style
      14

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo snel mogelijk maar als ik in een luxe wagen zoals de Banshee, Phoenix of Infernus rij zo min mogelijk schade proberen te maken. Als ik in een waardeloos wrak rijd zoals een tractor of een broadway dan zo snel mogelijk met schade.

• Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

2

• DenkaanHenk

2

• KrimpenDrummer

2

• Froodooo

1

Geplaatst:

Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen alhoewel dit mij van tijd tot tijd niet echt lukt. :*D

Geplaatst:

Ik rijd meestal hard, maar meestal zonder schade. Als ik politie aan het doen ben 8) dan rijd ik, wanneer ik niet achtervolg als de Computer, en anders zoals de Politie zelf criminelen achtervolgt.

Geplaatst:

IK rijd gwoon keihard ! :tu: als me auto in fik staat pak ik gwoon een nieuwe :Y

bij missies is dit wel anders daar kijk ik wel goed ui bij agtervolgingen en alles ;)

Geplaatst:

Op volle snelheid, auto mag gerust een paar deuken, maar ik probeer wel zo weinig mogelijk te botsen. De auto's in mijn garages daar rij ik wel voorzichtig mee.

Geplaatst:

Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen. Ik probeer zo veel mogelijk auto's heel te houden, en als er één ding kapot is, mooi laten gaan, maar meerdere dingen... :puh:

Nee, ik wil hem niet helemaal kapot hebben, maar ik wil ook niet zo sloom rijden zoals de rest altijd doet.

Geplaatst:

Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen.

Ik probeer zo snel mogelijk te rijden, maar ook geen schade aan mijn wagen te krijgen.

Maar als hij kapot is, dan is hij kapot. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Snelheidsmaniak maar proberen geen schade te doen.

Wie ergens snel wilt geraken, moet snel rijden. ^^

Bewerkt: door MASTERMIND
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb ook op die van zonder schade gestemd want ik heb 'm al uitgespeeld dus doe ik nue vaak gewoon wat rondrijden en dan netalsof doen of ik in het echte leven ben. :puh:

Geplaatst:

Rustig netjes voorsorteren keren waar mogelijk als dat nodig is. Ik heb zelfs knipperlichten

Met mijn remmen stoppen en weer optrekken. en weer stoppen (witte knipperlichten ;))

Maar dat doe ik alleen buiten missie om.

en op de snelweg: Snelheidsmaniak zonder schade te maken :puh:

Geplaatst:

Ik vind het juist een kick om zo hard mogelijk te rijden maar zoveel mogelijk overal tussendoor te rijden (zonder schade te krijgen) ... vooral met de motor is dit héél gaaf (tegen het verkeer in) maar deze topic gaat natuurlijk over auto's ... dus: ook met auto's vind ik het geweldig om ergens te zien komen waarbij ik probeer zo weinig mogelijk schade te krijgen :)

Geplaatst:

Ik wissel af :) Meestal kan het me niet beoien als de auto kapot gaat, en ben ik een snelheidsmaniak, MWAHAH!!! :puh: En soms probeer ik ook zo min mogelijk schade te maken en toch ook een snelheidsmaniak te zijn. En héél soms doe ik ook die andere twee.

Geplaatst:

Mij maakt het ook niet uit als de auto kapot is ik doe gewoon de code. :$ Maar ik probeer hem ook wel netjes te houden. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...