Jump to content

rank?


Maarten!!

Recommended Posts

Bij het pauzescherm bij stats en je rechtsbovenin een soort rank met punten ofzo met de ene save heb ik gangsta en de andere hustler kan iemand zeggen wat ze daarmee bedoelen dankje

Dit geeft aan hoe goed je bent. Voor alles wat je doet (moorden, missies, etc.) krijg je punten, en daaruit wordt je rank bepaald. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat betekend hoe goed je bent. Bij sommige staat bijvoorbeeld "Shooter" en dan bijvoorbeeld 9000 punten. Dat betekend hoe goed je bent, als je goed kan schieten ect..

Bedoel je wat in het rode hokje staat (zie bijlage)??

rank1ir.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat bedoel ik ruurd31 en kan geen screen posten heb xbox en kan iemand alle ranken posten wil ze wel weten
Dat betekend hoe goed je bent. Bij sommige staat bijvoorbeeld "Shooter" en dan bijvoorbeeld 9000 punten. Dat betekend hoe goed je bent, als je goed kan schieten ect..

Kijk eens het antwoord :clown::)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een site waarop alle criminal ranks staan. Het is sowieso een zeer goede site voor alles wat met de gta reeksen te maken heeft.

(Deze is ook een goede site met tips en info over de gta reeksen).

Succes nog!

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry ik zat verkeerd te kijken! Ik keek bij Vice City criminal rankings, en het moet natuurlijk San Andreas zijn. Dus even een edit op mijn vorige post, en Dit is wél de goede site. Helaas staan hier de punten (nog) niet op die je nodig hebt om de ranks te krijgen, maar je kunt hem i.i.g. goed gebruiken voor de ranks op zich.

-Ik ben trouwens een "Soldier". :) -

Bewerkt: door RogierS.
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraagje gaat dit over GTA SA?

zo ja welke versie? xbox,pc enz.....

Op alle versies is dit te zien. Als je het spel even pausseert dan kun je op het kopje "Stats" klikken doe dat en komt er rechtsboven je ranking te zien. Deze kan je veranderen door bijvoorbeeld alle skills omhoog te krijgen of gewoon veel mensen te vermoorden. Hoe beter alles is hoe beter je ranking wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je skills? Door mensen te doden, missies te halen?

Skills

In San Andreas zit een leuk extraatje als je naar de wapens kijkt. Je kan namelijk beter worden met je wapens. Door veel te oefenen (op de schietbaan of in het echt) met een bepaald wapen, kun je een hoger vaardigheidsniveau (voor dat wapen) bereiken: Je hebt 3 levels:

Poor Skill: Dit ben je in het begin. Je kan eigenlijk nog niets bijzonders met je wapens.

Gangster Skill: Als je al wat ervarender bent met de wapens, en je hebt al veel poppetjes neergehaald en andere ravage aangericht, krijg je een Gangster Skill. Je kan nu het wapen veel makkelijker hanteren.

Hitman Skill: Na veel ervaring met je wapen, krijg je uiteindelijk Hitman Skill. Je kan bij de lichtere wapens nu lopend schieten en ook reload het wapen veel sneller. En last but not least: Van sommige wapens heb je er 2 tegelijk vast!

Als je veel raak schiet, upgraded je skill sneller!

School Missies

In San Andreas zijn 4 verschillende scholen aanwezig om je skills te upgraden.

Driving School

Boat School

Flying School

Bike School

Als je met bijvoorbeeld de auto een hoge drive skill hebt, kun je ook beter rijden.

Hetzelfde geld voor de boot, bike, vliegtuig.

Allemaal van WikiGTA, leer voor de volgende keer.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...