Flitskikker Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 Post hier je allereerste sig die je gemaakt hebt. Dit is de mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 De mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 Dat was deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 volgens mij niet maarja Hier is de mijne : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) Eerste sig: Eerste render: Eerste background: Eerste photomanipulatie: (klik erop, de animatie is om je dood te lachen) Hier genoeg aan? EDIT: dit zijn niet mijn aller eerste, maar wel in de tijd dat ik net photoshop had. Bewerkt: 8 maart 2006 door Upstream Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bongo Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 (bewerkt) Deze is van mij: En deze heb ik zu weer nieuw met behulp van het render tut:p Bewerkt: 10 maart 2006 door Bongo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Hehe, te lui om te vervangen.... Hebbik nog steeds na 2 verwijderingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 Eerste: - 26 Maart 2005 Tweede: - 27 Maart 2005 Haha die qoute ook, "I will hunt you Down" Derde: - 27 Maart 2005 Deze lukt al aardig al zeg ik het zelf Vierde: - 27 Maart 2005 Vijfde: - 29 Maart 2005 Dat waren mijn eerste 5, leuk om ze weer eens terug te zien Ik heb ze btw uit het oude Signatures topic gevist, goede oude tijd Wat ik me trouwens herinner, is dat ik alle renders gewoon uit een wallpaper heb gehaald door de achtergrond uit te gummen, dat was nog eens een priegelwerkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 Dan vis ik ook mijn goede oude sigs even uit het oude signature topic. Ik post er een aantal, omdat ik echt die oude sigs even aan jullie moet laten showen. Dit zijn dus mijn schattige creaties van vroeger jongens.. 1e creatie niet echt een signature. Klik er even erop want imageshack doet raar.. 1e signature Ik knipte het plaatje uit met de magic stick. 2e 3e, meer als grap bedoeld. 4e. De wolken zijn zelf gemaakt! 5e 6e 7e 8e 9e 10e 11e 12e Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2006 Dit was mijn allereerste signature: Mooi hè Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 dit is mijn allereerste sig als het goed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Wat ik me trouwens herinner, is dat ik alle renders gewoon uit een wallpaper heb gehaald door de achtergrond uit te gummen, dat was nog eens een priegelwerkje Dat deed ik eerst ook . Maar toen downloadde ik dat render pack Dit was mijn eerste (goede) uitkomst na wat proberen Een ding is zeker, ik doe nooit meer motion blur over die render Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Dit was mijn eerste: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 Eerste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.