Jump to content

Post je allereerste sig!


Flitskikker

Recommended Posts

Ik heb heel vaak tut's enzo geprobeerd maar nooit echt afgerond enzo dus ik kreeg eigelijk nooit echt een complete signature dus ik deed heel lang voordat ik gisteren mijn eerste signature online poste. Dit is hem dan in mijn handtekening !!

Dat is niet je eerste! :duh:

Pff....zwak van jou hoor,lekker doen alsof je al direkt goed kan photoshoppen :ch:

DIT is je eerste! :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    3

  • Pennywise The Clown

    2

  • Vegeta

    2

  • RonaldVC

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb heel vaak tut's enzo geprobeerd maar nooit echt afgerond enzo dus ik kreeg eigelijk nooit echt een complete signature dus ik deed heel lang voordat ik gisteren mijn eerste signature online poste. Dit is hem dan in mijn handtekening !!

Dat is niet je eerste! :duh:

Pff....zwak van jou hoor,lekker doen alsof je al direkt goed kan photoshoppen :ch:

DIT is je eerste! :ch:

Wat heb jij toch tegen mij !! De handtekening die ik nu heb is idd niet mijn eerst maar mijn 2e . Ik had mijn handtekening veranderd, voortaan ga ik de sig posten en niet lui doen zo van het staat in mijn handtekening. T was maar een klein mis verstand ik deed het niet expres jij hoefde mij niet zo aan te vallen want t was maar mijn 2e sig niet mijn 20e ofzo dus t zou eigelijk niet veel uitmaken maar toch doe k ff lekker eerlijk. En leuk dat je vindt dat ik nu goed kan photoshoppen ^_^

Voor de duidelijkheid * ik schreef dat het in mijn handtekening stond maar ik veranderde het 1 dag daarna waardoor t niet meer klopte want ik bedoelde mijn vorige handtekening * dit is mijn 1e sig

cesar2xp9.jpg

Stomme cat :duh:

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Hij is niet speciaal, maar omdat ik ADHD heb, en mijn ouders luisteren veel AC/DC

dus ik dacht, daar kan ik wel wat mee maken, niet gedacht dat dat ook gewoon op internet zou staan :ch::ch::ch:

1ste:

hier een tweede:

Daarna beetje klooie met paint! xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...