Nickonly Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Hier is hij dan, mijn eerste. Niet dan het zoveel veranderd is sinds de eerste, maar het was wel mijn eerste. 'T was best wel irritant om te maken, ik deed het helemaal met de hand, ik heb namelijk geen photoshop Hij is nog wel een paar keer veranderd, maar dat was alleen maar een wijziging. Gewoon iets er bij, iets er af. Nu heb ik eigenlijk m'n 2e staan, maar ik heb wel iets van 7 varianten er op. Bewerkt: 14 maart 2006 door Nickonly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Hier de mijne @Nickonly tog erg mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Hier mijn eerste, gemaakt in maart 2007. Lekker simpel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Mijn allereerste signature was deze: Gemaakt door Bjorn13 die inmiddels wel ruim 15 zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Dit was mijn allereerste zelfgemaakte sig: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Vroeger was dit mijn eerste signature, voor een ander forum: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Mijn allereerste gemaakte sig was deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Dat heb ik nog in Paint gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Mijn eerste was uit de tijd van Tha Cooky Gang, met de verkiezingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Dit is de oudste die ik kan vinden, die is van 18 Juli 2005, de rest zijn allemaal "user posted image x" of niet meer te vinden. Ook doe ik al graphics sinds ergens in 2004, maar daar vind ik niets meer van terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 mijn eerste ik heb nog maar een weekje PS. dat was mijn eerste zelfgemaakte. helaas geen zelfgemaakte sigs meer voor mij. PS doet et nie meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Dit was de mijne: Beetje flauw Bewerkt: 23 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 en dit de mijne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Dit was mijn eerste signature. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Dit was mijn eerste zelfgemaakte: Veel te groot.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.