TomHagen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 De eerste echt die ik had op dit forum was van Twankala: Eerste (tevens enige :$ ) zelf gemaakt: En toen was mijn trial op. Niet echt uitgebuit dus Reageren
Miek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zeg AUB de rating en wat je er van vind!!! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zeg AUB de rating en wat je er van vind!!! Wil je het echt weten... Dit was mijn eerste (zelfgemaakte) signature... Reageren
Miek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zeg AUB de rating en wat je er van vind!!! Wil je het echt weten... Dit was mijn eerste (zelfgemaakte) signature... Meen je het? Als je hem niet mooi vind,zeg het dan recht in m'n smoel... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zeg AUB de rating en wat je er van vind!!! Wil je het echt weten... Dit was mijn eerste (zelfgemaakte) signature... Meen je het? Als je hem niet mooi vind,zeg het dan recht in m'n smoel... Was een grapje lieve schat... ik vind hem prachtig! Om nog een beetje ontopic te blijven, mijn twééde signature. Weet niet hoe ik hem gemaakt heb, maar was er toendertijd toch best tevreden over. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Zeg AUB de rating en wat je er van vind!!! Eerlijk gezegd vindt ik het drie keer niks. Dit kan je ook met paint maken. Dit is mijn eerste: En dit de liefste :$ (ps, dit kan je ook met paint maken weet ik maar het was wel leuk om te doen ) Bewerkt: 26 april 2008 door bierbuikje Reageren
Miek Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik denk dat dat meoilijk is te maken met Paint. ..Misschien maak jij alles met Paint? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ontopic bijven jongens.. Hier post je uitsluitend je eerste zelfgemaakt signature, het is niet de bedoeling dat hier gerate wordt. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Dit was de allereerste. Bewerkt: 21 mei 2008 door $big$smoke$ Reageren
joppie Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 (bewerkt) Niet m eerste die heb ik niet meer, maar dit was een van de: Bewerkt: 21 mei 2008 door joppie Reageren
.Phobia Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 dit is mijn aller eerst sig XD hahaah en toen wist ik nog niet hoe je een render kon vinden die al uit gesneden was XD dus had ik hem zelf uit gesneden XD en dan wa hij overbelicht enzo XD Reageren
Dinkydau Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Mijn allereerste creatie in de vorm van een sig was deze: Toen had ik net uitgevonden wat een brush, blur en smudge was. Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Mijn eerste sig is pas van gisteren xD Ik ben gister pas begonnen met Fotosoepen, dus hier is ie: Reageren
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb heel vaak tut's enzo geprobeerd maar nooit echt afgerond enzo dus ik kreeg eigelijk nooit echt een complete signature dus ik deed heel lang voordat ik gisteren mijn eerste signature online poste. Dit is hem dan in mijn handtekening !! Edit : heb inmiddels mijn handtekening al veranderd dit is mijn 2e Bewerkt: 7 augustus 2008 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.