PatrickW Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Niet geheel onverwacht, vanwege hun verminderde aanwezigheid, hebben eclipse en wauzie aangegeven dat ze zich niet meer in staat achten hun moderatorschap goed te vervullen. Door verschuiving in interesse, kunnen zij niet meer de tijd in het forum steken, dat voor zo'n job vereist is. Ik wil ze namens de crew bedanken voor het vele werk dat ze in het forum hebben gestoken en voor de fijne samenwerking. We zullen op korte termijn op zoek gaan naar aanvulling van de crew voor de modding-fora. Persoonlijk wil ik eclipse speciaal bedanken, want dankzij hem ben ik ooit op dit forum blijven plakken, en heb dankzij hem ook een plek in de crew gekregen. Tim, we spreken elkaar vast nog wel eens op MSN. Maar ook met wauzie had ik een prima band, dus voor beiden: hopelijk tot ziens..
Dizzee Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Eclipse en Wauzie, we hebben nooit echt contact gehad met elkaar. Maar toch wil ik jullie bedanken voor alles wat jullie m.b.t. dit forum hebben gedaan. Het gaat jullie goed en ik hoop jullie hier nog af en toe eens terug te zien. Om maar mee te gaan met de personen hieronder. Eclipse en Wauzie
Jarno Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Eclipse jij was mijn voorbeeld. Helaas dat je geen interesse meer in GTA Modding hebt. En Wauzie, het was een leuke tijd om met jou te praten (Goed Nederlands?). Eclipse & Wauzie
Arjen Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ontzettend jammer dat jullie weg gaan. Dé modelers van het forum, maar je kunt niet altijd op dit forum blijven. Toch bedankt voor de hulp die jullie ons hadden te bieden. Veel succes nog! Eclipse & Wauzie
W3sl3y Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Eclipse en Wauzie waren er (volgens mij) al toen ik me registreerde. Ik heb nooit echt contact met ze gehad terwijl ik Wauzie toch in me MSN lijst heb staan. Ik vind dat jullie echt zeer goed waren en ik hoop jullie nog wel eens terug te zien. Eclipse & Wauzie
Twenty Eyes Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik ben erg blij dat jullie er voor me zijn geweest, jullie gaven mij de inspiratie om te modellen en jullie hielpen me met van alles. Ik ben jullie erg dankbaar. Ik vind het erg jammer. Maar toch wens ik jullie erg veel succes verder. Eclipse & Wauzie
Jorge_F Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Allebei heel erg bedankt voor het onderhouden van de modding fora ook al waren jullie de laatste tijd wat minder aanwezig. Ik heb altijd zeer veel respect voor jullie gehad en vind het jammer dat jullie stoppen maar ik had dit wel zien aankomen. Ik weet zeker dat dit een goede beslissing van jullie hebben. Jullie zijn natuurlijk nog altijd welkom hier . Eclipse & Wauzie
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 (bewerkt) Echt super jammer dat jullie weg gaan. Jullie zijn echt een groot voorbeeld geweest voor mij en heb echt van jullie werk genoten. Samen werken in GTI was ook erg leuk. Veel succes in jullie verder levens. GizmO Eclipse en Wauzie Bewerkt: 12 maart 2006 door ~> GizmO <~
Ruurd31 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 :cry: :cry: Naar alle verhalen die ik hoorde en las zijn jullie geweldig!! Jaja, je leest het geweldig. Ik hoop dat jullie toch nog even vaak langskomen. Volgens mij waren jullie ook de leaders van GTI dus, ik wens jullie daarmee ook veel succes. En natuurlijk hoop ik jullie vaak terug te zien. Bedankt voor jullie geweldige inzet!!!
Flying Dutchman Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Jammer dat jullie weggaan. Jullie waren twee heel goede modellers. En Eclipse heeft hier mijn eerste vragen beantwoordt en me geholpen. Veel succes verder nog, hopelijk tot ziens.
The Mafia Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik ken jullie niet zo goed maar toch bedankt!
Wesley Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik kon Eclipse niet echt zo goed. Maar Wauzie wel , ik spreek hem soms wel eens op MSN. ( hèèl soms dan ) . Maar goed , best jammer dat jullie weggaan. Ik spreek jullie vast nog wel eens..
Bradley H. Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Deze 2 hebben mij leren modden, zonder hun was ik nog steeds blokjes aan het maken, met ingame- bugs . Naja, ik kan me nog goed herrineren dat we een paar maanden geleden zijden dat modding wel voor het hele leven kon zijn. Blijkbaar niet . Ook was het leuk dat ik jullie in het echt heb ontmoet en we een kavel voor GTI samen hebben gemaakt, jullie zijn goeie gozers, ik wens jullie veel succes, en kom zeker nog even langs, als er een nieuwe GTA uit is, en jullie weer zin krijgen in modden . Ik ben vast de volgende......
Goliat Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Erg jammer, maar ik begrijp wel dat julie het modden een beetje zat zijn. Hopelijk krijgen julie zoals al gezegd weer zin in modden met de nieuwe Gta. Veel succes verder!
Typhoon Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Jammer, jullie waren goede mods.. Ik heb gezien dat JguntherS nu ook bij het Moderating Team staat... is hij de nieuwe mod?
Recommended Posts