Jump to content

eclipse en wauzie bedankt


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    1

  • Jarno

    1

  • PatrickW

    1

  • Dizzee

    1

Top Posters In This Topic

Hoewel ik niet vaak in de modding fora kom, weet ik toch dat jullie goede moderators zijn geweest. Geen van beide ken ik persoonlijk, maar toch zal ik jullie als moderators missen. Ik denk dat heel GTAForum dat wel zal doen.

Bedankt voor de fantastische bijdrage die jullie geleverd hebben.

Gunslinger

Ennuh...

_O_ Eclipse & Wauzie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

@Typhoon

Nee, kijk maar welke forums hij modereert. Hij modereert de forums van een Project, hij heeft moderator rechten, maar is verder gewoon Super Lid, hij kan dus niet in het Mod Forum kijken (Zou je wel willen he :puh: ? )

--------------

Wauzie en Eclipse, erg jammer, maar het is wel begrijpelijk. Wauzie heeft me ook wel is wat dingetjes geleerd voor 3DS Max, maar Eclipse zelf ken ik niet heel echt goed.

Maar toch wens ik jullie veel succes verder, het gaat jullie goed ;) !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb jullie niet echt heel lang gekent, ook al heb ik 756 posts ong. Ik weet dat jullie veel voor het forum hebben gedaan! :Y Vaak hoorde ik jullie namen als het ging over goede support met modden etc. Jammer dat jullie weggaan... Kom anders nog eens kijken ;)

_O_ Eclipse & Wauzie _O_

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke jammer jongens dat jullie er mee zijn gestopt, maar natuurlijk is het ook begrijpelijk: de wereld draait tenslotte door......

_O_ Eclipse & Wauzie _O_ Jullie waren een erg goed team en dank voor al jullie inzet!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie stoppen, maar aan alles komt een eind..

Hier gaan twee oude stamgasten vertrekken maar er is helaas niks aan te doen.

Eclipse heb ik nooit echt gekend, volgens mij zag ik hem één keer op de webcam van Wauzie ofzo, maar dat weet ik niet echt meer.

Eclipse & Wauzie veel succes verder! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwachte het al, maar dat maakt het niet minder jammer.

Met eclipse heb ik nooit echt contact gehad maar hij is hier al zo lang moderator dat hij een echte guru is op dit forum.

Met Wauzie heb ik wel contact gehad, zou ook wel zo blijven eh, ouwe viezerik ;)

Je hebt het geweldig gedaan als Moderator.

_O_ Eclipse en Wauzie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gebeurt vaak de laatste tijd , mensen die hier al lang zitten gaan weg of stoppen met de crew ofzo.

Ik wil Wauzie heel erg bedanken voor zijn hulp.Ik had hem veel nodig bij modding vroeger.Ik deed het vroeger omdat ik mij verveelde , ik ben er ook mee gestopt.Eclipse ken ik niet , nooit gekent.Als ik zijn werk zie in modding verliezen de Crew van GTAforum heel wat hulp bij het modding fora.

_O_ Eclipse en Wauzie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie stoppen :(. Ik heb 1 keer PB-verkeer gehad met Eclipse, ik heb niet erg veel contact met hem gehad. Met Wauzie had ik meer contact, vooral vanwege GTI :).

_O_:cya:Eclipse & Wauzie :cya:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Heel jammer dat jullie weg gaan. :-( Eclipse ken ik van vroeger nog, en heb je zeker altijd al gemogen. Ook Wauzie, heb ik altijd bewonderd van zijn moddingskunsten. Het is jullie keuze, en die begrijp ik zeker.

_O_ Wauzie en Eclipse _O_

Nu ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat jullie weggaan, jullie waren in mijn ogen hele goede moderators.

Echt een goede aanwinst voor dit forum.

Veel succes verder en het gaat jullie goed. :Y

_O_ Eclipse, Wauzie en Bradley H.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...