Jump to content

Wie is ... de mol


henk__l

wie o wie  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. wie is de mol?

    • Chris Tates, acteur
      1
    • Frédérique Huydts, actrice
      2
    • Geert Hoes, acteur
      0
    • Liz Snoijink, actrice & zakenvrouw
      0
    • Mary-Lou van Stenis, actrice
      1
    • Milouska Meulens, journalist
      3
    • Peggy Vrijens, actrice (en niet lelijk)
      2
    • Richard Groenendijk, cabaretier
      3
    • Roderick Veelo, journalist
      2
    • Toine van Peperstraten, presentator
      3


Recommended Posts

het nieuwe seizoen wie is de mol is weer begonnen.

het is helemaal in een nieuw jasje gestoken en het ziet er weer geweldig uit.

dit maal zitten de BN'ers in Argentinie.

ik hoop dat jullie al een keuze kunnen maken.

en motiveer je antwoord ook maar even.

GTAFAN :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

'Wie is de mol?' is 1 van m'n favoriete tv-programma's en deze serie zal ik dan ook zeker volledig gaan volgen. Ik denk dat Frédérique de mol is. Waarom? Vanwege een verborgen hint die ik heb gezien....(denk ik) :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit programma ken ik al jaren.. Erg leuk programma moet ik zeggen, alleen vond ik het minder leuk worden toen bekende mensen met het programma mee gingen doen. Ik zie liever gewoon dat er onbekende mensen mee gaan doen met het programma. Eerst presenteerde Angela Groothuizen die ook een keer op mijn basisschool vroeger was gekomen! Maar dat was allemaal een heel tijd geleden. Nu presenteerd Karel het programma maar hij doet het wel goed vind ik.

Gelukkig blijft het programma zoals hij is, en is het niet helemaal gerenoveerd gelukkig.

Ik heb gestemt op Richard Groenendijk, dit omdat ik hem toch wel even verdacht bezig heb gezien. Zo zei hij bijvoorbeeld met een spel kat en daarna gelijk eekhoorn! Hij wist het volgens mij wel, alleen deed hij alsof hij zich even vergiste.

Later dat ze over de brug moesten lopen, nam hij het gelijk opzich dat hij wel als eerst zou gaan. Probeerde hij niet die fout van de vorige keer met die kat en eekhoorn een beetje weg te laten vagen.. Zou dit een molstreek wezen of niet?

Toine van Peperstraten deed ook wel verdacht zo kon hij bij die memory spel op het laatst nog geld binnenhalen, inplaats het spel in één keer te beeïndigen.

De kandidaten die tangolessen gingen volgen, tja wat wij daarvan moeten denken weet ik ook niet echt, misschien krijg je volgende week meer van hun te zien, als ze zich bij de groep gaan mengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er wel van gehoord,maar kan iemand ff uitleggen wat dat is?en waar het om gaat.?!

Lees dit als je wilt weten wat de bedoeling van het programma is, en waar het om gaat.

SERIE:
Onder leiding van Karel voeren de tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die op het eind van de rit weet wie de Mol is.

De opdrachten zijn net als in voorgaande jaren spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Er wordt een beroep gedaan op inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal op mensenkennis. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de Mol blijft aldoor voelbaar. Wie van hen de Mol is houdt ook de kijker continu bezig, want de slimme kijker zal kunnen ontdekken waar en hoe de Mol heeft gesaboteerd.

In een bloedstollende finale wordt onthuld wie de Mol is, al zal dit voor de doortastende of oplettende kijker misschien geen verrassing zijn. De winnaar krijgt ook deze keer het volledige bedrag dat de groep onderweg heeft verdiend. De anderen krijgen niets. In de slotaflevering komt iedereen weer bij elkaar om te zien waar het fout is gegaan, waar de Mol heeft gesaboteerd en waar het mislukken van de opdracht vooral aan henzelf te wijten was?

De kijker is getuige van overwinningen, teleurstellingen, spelplezier, uitbarstingen, spanningen, ontluikende vriendschappen maar ook conflicten. Niet kijken betekent de volgende dag ook niet meepraten over de grote vraag: ... Wie is...de Mol?

Bron: wieisdemol.nl zie (index)

Link to comment
Delen op andere websites

Damn bij jullie in NL is dat weer.

Bij ons in België wordt dat niet meer uitgezonden. :N

Ik vind dit zéér spijtig want dat is zo een leuk programma. :Y

Je moet op alles letten bij De mol en dat maakt het zo leuk.

In België hebben jullie toch OOK Nederland 1 , 2 en 3?

Althans er word gezegt Hallo Nederland en België

Same as Eurosport.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nu nog te vroeg om te stemmen, dus mijn stem laat ik nog even open.

Ik heb ook nog totaal geen vermoeden omdat ik nog gewoon te weinig van de deelnemers heb gezien.

Zodra er een aantal afleveringen zijn geweest ga ik stemmen :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

*Hele grote BUMP*

Over een paar minuten begint de finale van 'Wie is....de Mol?' Ik kom even melden dat Roderick de Mol is. Nu zullen jullie zeggen: "Ja, zo is het wel heel makkelijk; er zijn nog maar 3 deelnemers over." Maar ik heb bewijs: In aflevering 1 heeft Roderick een zin gezegd waardoor ik toen al wist dat hij de Mol is. Waarom ik het niet eerder heb gemeld...? Ik wou jullie nog even laten zoeken... :puh: . Nee, even serieus: In de eerste aflevering werden alle kandidaten voorgesteld. Dit werd gedaan door een klein fragment uit te zenden over hun dagelijkse werk. Hierdoor weet ik dat Roderick de Mol is: Bij zijn voorstelling lieten ze een klein stukje zien van het RTL Nieuws. Hij zei in dat fragment 1 zin: "Het aandeel Endemol is gezakt." Conclusie: Roderick is de Mol, let maar op! :D

(Als het niet zo is, kan ik me morgen natuurlijk niet op het Forum vertonen...is het wel zo, dan geef ik wel even een link naar het desbetreffende fragment uit aflevering 1... :) )

Edit: Laten we het hier maar niet meer over hebben... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...