Jump to content

Carl Johnson Skin Player.dff


Gangsta

Recommended Posts

Argh, sorry. Was even vergeten dat er een Modding forum was. :$

Maar dus gewoon bij GTA3?

Oke, dank je! :)

---

Ik heb player.dff gevonden. Maar waar moet ik nu op drukken?

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Gangsta,

Als je in de IMGTool het bestand player.dff gevonden hebt, dan kun je twee dingen doen; namelijk een backup maken van het originele bestand, of gewoon het originele bestand verwijderen en gelijk herplaatsen. Ik adviseer je om een backup te maken, want als er dan iets fout gaat, kan je het altijd weer rechtzetten zonder opnieuw te hoeven installeren.

Nou vraag je, hoe maak ik een backup? Dat is eigenlijk heel simpel! Klik op het bestand (Player.dff) en kies dan 'Commands' en klik dan op 'Extract'. Kies een map uit waarnaar je hem wilt backuppen. Als er dan iets mis gaat, kun je dat bestand gewoon weer terug zetten.

Nu kun je de originele player.dff zomaar verwijderen want je hebt een backup, dus klik nu nog een keer op 'Commands' en dan 'Delete', dan heb je dat achter de rug. Nu gaan we de gedownloade player.dff in het bestand zetten, dat is simpel, klik voor de derde keer op 'Commands' en dan 'Add', je kan ook op CTRL + A drukken. Kies de gedownloade player.dff (De skin dus) en je bent klaar.

Ohja, als je je backup kwijt bent, en het werkt niet, dan kun je ook gewoon Grand Theft Auto opnieuw installeren, dan heb je alles weer! (Behalve je savegames, maar ook die kun je backuppen).

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Gangsta!

Die fout heb ik nog nooit gehad, maar ik denk toch wel dat ik je kan proberen te helpen om hem op te lossen natuurlijk. De map waarin Grand Theft Auto staat is een zogenaamde 'Alleen Lezen' map, dus je kan er niets uit verwijderen, knippen, en wijzigen. Nu vraag je natuurlijk, 'Hoe kan ik dit eraf halen?'.

Ga naar de map waarin je Grand Theft Auto geïnstalleerd staat, bij de meeste mensen is dit als volgt, maar als het 'Installatie Path' hebt gewijzigd zal dit anders zijn:

 Deze Computer -> C:\Program Files\Rockstar Games\

Dit kan dus variëren maar bij de meeste mensen is dit zo. In deze map zul je een aantal mappen zien staan, of één als je maar een GTA geïnstalleerd hebt natuurlijk. Druk met je rechtermuisknop op de map en vink dan het vakje 'Alleen Lezen' uit, en druk op 'Toepassen' en daarna op 'OK', nu is het verholpen!

Ik hoop dat dit de oplossing is, ik weet het bijna zeker, maar als het niet zo is dan kun je altijd bij mij terecht! Nog succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...