spinechiller Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 huy, kan iemand mij enig advies geven, want ik heb de dff en txd van de taxi geopend, nu wil ik de velgen van de supergt eronder stoppen, dus ik dacht: supergt.dff openen velg naar wheel.max opslaan taxi.dff openen velg verwijderen wheel.max mergen exporteren. maar als ik de auto dan spawn dan crasht het spel? moet er ook nog gekloot worden met de txd ofzo? mvg Mike van Engelenburg Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Volg gewoon het onderste deel van mijn tutorial: Tutorial. Reageren
Crowsoul Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 huy, kan iemand mij enig advies geven, want ik heb de dff en txd van de taxi geopend, nu wil ik de velgen van de supergt eronder stoppen, dus ik dacht:supergt.dff openen velg naar wheel.max opslaan taxi.dff openen velg verwijderen wheel.max mergen exporteren. maar als ik de auto dan spawn dan crasht het spel? moet er ook nog gekloot worden met de txd ofzo? mvg Mike van Engelenburg Ik had het ook een paar keer voor. Mijn fout was meestal gewoon vergeten crtl A te doen voor ik exporteerde. Dacht ook 1 keer door een TXD fout Reageren
spinechiller Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 het is me gelukt eigenlijk is het bestwel makkelijk, je moet 't gewoon ff doorhebben:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.