Achille Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Onderwerp: Eazy E Eerbetoon RIP Soort design: Signature Size design: 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Dit is de mijne: Achille General Lee Komt nog oke General Lee Bewerkt: 12 maart 2006 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Ik wil wel, ik edit me post zo. General Lee Achille Laat het stemmen beginnen. Veel succes Achille. Bewerkt: 12 maart 2006 door General Lee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Mooie allebei:P ik stem voor GL Bewerkt: 12 maart 2006 door Curtis Jackson Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Moeilijk.. het zijn allebij hele mooie sigs! De render van GL vindt ik mooier, maar het is jammer dat die tekst over de render gaat. De tekst van Achille is wel heel mooi, en beter geplaatst. De brushes zijn bij allebij mooi. Ik vindt deze 2 heel erg moeilijk Ik stem voor Achille het is een moeilijke keus, allebij goede sigs! Stem: Achille P.S.: Goed dat ik je de jaartallen gegeven had hé EDIT: Ik zou graag nog eens een battle willen zien van jullie met hetzelfde onderwerp. Bewerkt: 12 maart 2006 door Typhoon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Bij General Lee vind ik de background niet zo.. En achille vind ik er wel bij passen. Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Ja nog bedankt! Kan een mod de topic titel veranderen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 GL heeft een erg mooie render. Maar Achille mooie tekst. Ik stem voor Achille. Ik vind hem iets mooier. Succes beide! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2006 Ik Stem op Achille. Waarom? Omdat zijnde net iets meer is afgewerkt en ik vind de text mooier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Stem GL Die van Achille is te licht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Ik vind die van GL mooier alleen jammer dat hij de tekst zo voer de signature heeft verspreid. Die van Achille is ook mooi maar ik vind dat hij wat te weinig met de achtergrond heeft gedaan, de tekst is uitstekend!! Uiteindelijk toch: Stem: GL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Ik stem voor GL, want die van Achille heeft slechte kwaliteit... alles is korrelig! Ook vind ik die van GL gewoon mooier gemaakt. Bewerkt: 13 maart 2006 door Grove St. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Ik stem op Achille. Waarom? Ik vind de render bij achille iets beter passend en ingeblend in de achtergrond als die van GL Het lettertype van general lee is een standaard tekst met 'drop shadow' erachter. Achille heeft dus een mooier lettertype en er is meer aangedaan waardoor het ook beter bij de achtergrond past. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 GL is mooir Vote GL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Mijn stem gaat naar Achille. Ik vind het lettertype echt heel goed gelukt, mijn complimenten daarvoor. De render is een beetje slechte kwaliteit maar wel goed geplaatst. Misschien een iets te veel over de render heen, maar dat verbergt een beetje de slechte kwalitiet van de render. General Lee: Hoe nu eens op met dat times new roman met drop shadow en soft light. Ook is de tekst heel erg versprijd wat een rommelig effect geeft. Ook gaan de letters "eazy e" van de signature af. Probeer het wat compacter te maken en bij elkaar te zetten. Ook is de render is pixelachtig en ben ik nooit fan geweest van dubbele renders. En waarom staat er na 'died' wel een ":" en na "born" niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Mijn Stem gaat naar GL, Ik vind die van Achille iets te "Leeg"... @ GL, misschien was het toch iets mooier geweest om Motion Blur toe te voegen, achter Eazy E zelf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts