Jump to content

Achille VS General Lee


Achille

Recommended Posts

Onderwerp: Eazy E Eerbetoon RIP

Soort design: Signature

Size design: 400 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Dit is de mijne:

Achille

easyeben7uv.jpg

General Lee

Komt nog

oke General Lee

Bewerkt: door Achille
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel, ik edit me post zo. :Y

General Lee

eazye8xo.gif

Achille

easyeben7uv.jpg

Laat het stemmen beginnen. Veel succes Achille.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk.. het zijn allebij hele mooie sigs!

De render van GL vindt ik mooier, maar het is jammer dat die tekst over de render gaat.

De tekst van Achille is wel heel mooi, en beter geplaatst.

De brushes zijn bij allebij mooi.

Ik vindt deze 2 heel erg moeilijk :puh:

Ik stem voor Achille het is een moeilijke keus, allebij goede sigs!

Stem: Achille

P.S.: Goed dat ik je de jaartallen gegeven had hé :puh:

EDIT: Ik zou graag nog eens een battle willen zien van jullie met hetzelfde onderwerp.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die van GL mooier alleen jammer dat hij de tekst zo voer de signature heeft verspreid.

Die van Achille is ook mooi maar ik vind dat hij wat te weinig met de achtergrond heeft gedaan, de tekst is uitstekend!! :klap:

Uiteindelijk toch:

Stem: GL

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor GL, want die van Achille heeft slechte kwaliteit... alles is korrelig! Ook vind ik die van GL gewoon mooier gemaakt. :klap:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Achille.

Waarom?

Ik vind de render bij achille iets beter passend en ingeblend in de achtergrond als die van GL

Het lettertype van general lee is een standaard tekst met 'drop shadow' erachter. Achille heeft dus een mooier lettertype en er is meer aangedaan waardoor het ook beter bij de achtergrond past.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Achille.

Ik vind het lettertype echt heel goed gelukt, mijn complimenten daarvoor. De render is een beetje slechte kwaliteit maar wel goed geplaatst. Misschien een iets te veel over de render heen, maar dat verbergt een beetje de slechte kwalitiet van de render.

General Lee:

Hoe nu eens op met dat times new roman met drop shadow en soft light. Ook is de tekst heel erg versprijd wat een rommelig effect geeft. Ook gaan de letters "eazy e" van de signature af. Probeer het wat compacter te maken en bij elkaar te zetten. Ook is de render is pixelachtig en ben ik nooit fan geweest van dubbele renders. En waarom staat er na 'died' wel een ":" en na "born" niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Stem gaat naar GL,

Ik vind die van Achille iets te "Leeg"...

@ GL, misschien was het toch iets mooier geweest om Motion Blur toe te voegen, achter Eazy E zelf :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...