Jump to content

Dizzee's Designz


Dizzee

Recommended Posts

Vind niet zo'n mooi border en achtergrond , precies als je te fel contrast ofzo gedaan hebt.

5/10 :N

Synchro kun je alsjeblieft ophouden met zo verschikkelijk critisch te zijn. We zijn niet allemaal zo goed als jij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Synchro kun je alsjeblieft ophouden met zo verschikkelijk critisch te zijn. We zijn niet allemaal zo goed als jij ;)

Dizzee vraagt om comments, hij geeft comments! I.p.v Synchro af te kraken zou je ook je mening kunnen geven;

Je rener en border zien er goed uit, maar je achtergrond verpest het! probeer een iets beter vagere achtergrond met iets minder kleurverschil!

Ik geef je een 6,9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de achtergrond niet zo mooi vind, ligt dat puur aan de smaak van iemand, volgens mij. Ik had inderdaad een beetje te veel sharpen gedaan bij deze sig (en die van spiderman).

Ik denk wel dat deze versie wat beter is...

zelda32pv.jpg

Geen sharpen gedaan, als er nog van die stukjes inzitten, komt dat puur door de brush die ik gebruikt heb.

reactie op hieronder: Je ziet maar dat smaken, sterk kunnen verschillen... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de achtergrond niet zo mooi vind, ligt dat puur aan de smaak van iemand, volgens mij. Ik had inderdaad een beetje te veel sharpen gedaan bij deze sig (en die van spiderman).

Ik denk wel dat deze versie wat beter is...

zelda32pv.jpg

Geen sharpen gedaan, als er nog van die stukjes inzitten, komt dat puur door de brush die ik gebruikt heb.

Nu maar 9/10 vorige was veel mooier

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...