Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Synchro kun je alsjeblieft ophouden met zo verschikkelijk critisch te zijn. We zijn niet allemaal zo goed als jij ;)

Dizzee vraagt om comments, hij geeft comments! I.p.v Synchro af te kraken zou je ook je mening kunnen geven;

Je rener en border zien er goed uit, maar je achtergrond verpest het! probeer een iets beter vagere achtergrond met iets minder kleurverschil!

Ik geef je een 6,9/10

Ik kraak hem niet echt af hoor, maar hij geeft iedereen bijna nooit hoger dan een 6, vanuit professioneel niveau is dat wel terecht maar hij vergeet dat we op dit forum helemaal geen echte pro's hebben(op mischien Arjen na dan) ;)

Geplaatst:

Synchro kun je alsjeblieft ophouden met zo verschikkelijk critisch te zijn. We zijn niet allemaal zo goed als jij ;)

Dizzee vraagt om comments, hij geeft comments! I.p.v Synchro af te kraken zou je ook je mening kunnen geven;

Je rener en border zien er goed uit, maar je achtergrond verpest het! probeer een iets beter vagere achtergrond met iets minder kleurverschil!

Ik geef je een 6,9/10

Ik kraak hem niet echt af hoor, maar hij geeft iedereen bijna nooit hoger dan een 6, vanuit professioneel niveau is dat wel terecht maar hij vergeet dat we op dit forum helemaal geen echte pro's hebben(op mischien Arjen na dan) ;)

Iedereen moet z'n mening respecteren.

Trouwens ik heb mensen gezien die VEEL beter zijn dan Arjen dus je kan zeggen dat Arjen een Semi-Pro is.

Geplaatst: (bewerkt)

Dizzee Frizzeeeeeeee :engel:

Mooie sig weer !

9/10 Mooie pixelstretch en render past er goed bij ;)

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:

klik

Dit is iets gemaakt door een pro. Meer moet ik niet zeggen zeker? :engel:

Dus geen discussie meer daarover in dit topic graag. :puh:

----------------------------

Nieuwe sig:

freestyle58mr.jpg

Geplaatst:

Zelda versie 2: een 8/10 vind hem nog steeds te fel, maar de verandering is toch goed uitgevallen!

Nieuwe sign.: zeer mooi, je ziet dat de power van de render eraf knalt... Dit is een goede uitdrukking voor zo'n sign. een 9,2/10 erg mooi!

Geplaatst:

anime77hb.jpg

Mooi, niet te donker, en niet te licht. Misschien is dat gezicht ietsie te flets, maar verder ok. Gave achtergrond :Y .

Rate 9/10.

anime62ky.jpg

Ik vind het gaaf hoe je dat aan de zijkant gedaan hebt, met je naam. Alleen een beetje jammer dat de arm nogal roze is, maar dat zit geloof ik in de render. Verder vind ik het mooi hoe dat oranje over de render heen loopt aan de boven en onderkant.

Rate 9/10.

anime50yx.jpg

Zelfde als hier boven, echt een mooie manier om je naam op een sig te zetten. Het lettertype vind ik echt mooi passen hier. Achtergrond is goed, net als de rest. De mooiste van deze serie vind ik. Geen aanmerkingen dus :) .

Rate 10/10.

nfsmw21mm.jpg

Ja, ik vind auto's in een sig niet echt mooi, maar de manier hoe je hier gedaan hebt is gewoon whow! Goed man :klap: . Ik vind het alleen jammer dat je naam wat slecht te lezen is omdat het zo fel is.

Rate 8,5/10.

tekken1qg.jpg

Die vind ik wat minder. Naar mijn mening te druk. Dat "gfx insane" kan je volgens mij wel kunnen weglaten, en ook vind ik die tijgerkop niet zo passen.. De minst mooie van de serie vind ik.

Rate 7/10.

Geplaatst:

Als ik je zo bekijk , bent u prof ! _O_

Ik vind het mooie Signatures. Niks op aan te merken , behalve bij signature 3 :

Bij de render rechts aan die arm waar is het andere helft van zijn arm? :puh: Signature #1 bevalt me de achtergrond niet zo goed , en dat Insane GFX kan je beter ! Signature #2 vind ik de render raar uitkomen van boven en van onder lijkt hij zo pixelachtig uiteknipt , kan ook aan de overlay layers liggen..Signature #4 vind ik wel redelijk , eigenlijk veel te veel brushes gebruikt boven alle layers behlave de border layer..Signature #1 bevalt me de achtergrond niet zo goed , en dat Insane GFX kan je beter ! Tenslotte de laatste signature , daar vind ik achter de layer iets te druk en te licht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...