HerrieM Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Volgens mij bedoelt Mirrrr de scene in aflevering 14 waar je die Chinees inderdaad in beeld zag en waarbij de camera heel even een man die naast hem staat laat zien. Lang, blank, wat ouder met wit haar. De Chinees in kwestie sprak een paar woorden tegen hem waaruit overigens bleek dat de oudere man feitelijk de baas was. Ook ik snapte niet helemaal wie dat was (al kwam hij me wel bekend voor). Was dat niet de president die daarna opgevolgd werd door die vrouw? Aha, je bedoeld waarschijnlijk de man die opdrachten geeft aan Kim door middel van briefjes. Die man is nog niet eerder in de serie in beeld geweest en er wordt naar hem verwezen als "the Pad Man". Geen idee wie hij is, alleen dat hij hoger in de rangen van The Company staat als iedereen die we tot nu toe gezien hebben. Reageren
Beany Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Maar wanneer begint PRison Break nou weer precies. Ik kijk het elke week. Jammer dat het nu zo lang duurt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Maar wanneer begint PRison Break nou weer precies.Ik kijk het elke week. Jammer dat het nu zo lang duurt Dat staat in de berichten hier boven. Maar goed, in Nederland begint het weer op donderdag 26 April. Er is nu een winterstop bezig, volgens mij heeft dit ook nog met rechten te maken. In Amerika zijn ze geloof ik afgelopen maandag alweer begonnen. Reageren
rubensanti Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 ik kijk het nog steeds vanaf het begin ga ik tot het eind Reageren
Beany Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Maar wanneer begint PRison Break nou weer precies. Ik kijk het elke week. Jammer dat het nu zo lang duurt Dat staat in de berichten hier boven. Maar goed, in Nederland begint het weer op donderdag 26 April. Er is nu een winterstop bezig, volgens mij heeft dit ook nog met rechten te maken. In Amerika zijn ze geloof ik afgelopen maandag alweer begonnen. Oh, sorry dat ik weer eens niet goed gekeken heb Dankje ! :$ Reageren
gtafan11 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 deze serie is mijn lievelings serie Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Aangezien er veel mense die van Prison break houden,maakl ik dit! enjoy! Vanavond Op Prison Break (Kanaaltwee!): Vanavond om 21.20 Prison Break UNEARTHED Scofield verneemt dat Tweener omgekomen is en dat agent Mahone enkele bestanden van zijn harde schijf heeft kunnen recupereren. Hij beseft meteen dat Mahone via die harde schijf stukken van zijn plannen in handen heeft. RENDEZ-VOUS Nadat L.J. door de politie is aangereden in Arizona, worden zowel hij als zijn vader, Lincoln Burrows, in de handboeien geslagen. Het nieuws rond de arrestatie van Burrows wordt in heel het land positief onthaald. Mahone is enkel nog gefixeerd op Scofield die in Gila, Nieuw-Mexico, een rendez-vous heeft met Sara Tancredi. >>> Door NandroDavids: Sorry, maar hier hadden we al een topic over...samengevoegd<<< Bewerkt: 29 april 2007 door NandroDavids Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Vanavond weer PrisonBreak ik heb er al een stukje van internet gezien alleen raad je aan om niet op internet te kijken want dat is heel irritant dan gaat veel te snel en dan begin je het saai te vinden. En mensen aub niet vertellen wat er gaat gebeuren is niet leuk voor de andere. Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Vanavond weer, ben benieuwd. Hoe was het vorige keer ook al weer afgelopen? Op het einde? Reageren
LBG Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Vanavond weer, ben benieuwd. Hoe was het vorige keer ook al weer afgelopen? Op het einde? Weet je nog met die trein? Toen ze die trein mensen lieten rennen. Er was niet echt een cliffhanger volgens mij. Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Oh ja, nu weet ik het weer, bedankt. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering! Vanavond om 21:30!! Reageren
.Djanick Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering!Vanavond om 21:30!! jup, ga je dat elke week zeggen? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering!Vanavond om 21:30!! jup, ga je dat elke week zeggen? Nee maar ik wou dat gewoon even mededelen mischien vervelen sommige mensen zich en zijn het vergeten. Reageren
.Djanick Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering!Vanavond om 21:30!! jup, ga je dat elke week zeggen? Nee maar ik wou dat gewoon even mededelen mischien vervelen sommige mensen zich en zijn het vergeten. niemand zal ooit PB vergeten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.