Jump to content

Prison Break


Yohan

Recommended Posts

Waar kan je die dan kopen?? Ik heb zelf namelijk ook niet veel tijd om hem dan te bekijken. ;)

>>> Door Ikkes: Warez is nog steeds niet toegestaan op het forum, vragen waar je het kan krijgen dan ook niet. Meer informatie omtrent de regels kan je hier vinden.<<<

ja ik kijk maar het komt op het zelfde neer een ritme.

maarja ik denk dat scofield straks bij dat groepje donkere hoort :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    51

  • RobertSA

    43

  • Preddy

    15

  • Typhoon

    11

Top Posters In This Topic

Een leuke serie, ik volg het wel. :Y

Maar kan iemand mij vertellen wat er in de laatste aflevering van seizoen 2 is gebeurd?

Die heb ik gemist en nu zit ie opeens in Sona.

Mvg,

Flitskikker

In het kort komt het erop neer dat Sara vrijgelaten werd door de getuigenis van Kellerman en Linc werd daardoor ook niet meer vervolgd. Linc en Micheal weten dat echter nog niet, dus gaat Sara naar Panama waar ze de broers weer ontmoet. Dat feestje wordt echter verstoord door Bill Kim, maar net wanneer hij de broers dood wil schieten, schiet Sara hem dood. De politie arriveert net en ze zetten het op een lopen. Michael en Sara worden echter ingehaald en Michael neemt de moord op zich. Zodoende zit hij nu in Sona.[/font]

Op wikipedia kan je een uitgebreide samenvatting lezen, zie alhier.

Link to comment
Delen op andere websites

Zal wel iets met Sara of LJ te maken hebben...

Vond het ook wel een sterke aflevering, vooral de delen waar T-Bag in voorkwam was geweldig. En toen Lincoln probeerde LJ en Sara te bevrijden..

Ik denk dat er gewoon een dood dier in ligt ofzo.. Als waarschuwing ;)

Als er een hand van Sara of LJ in ligt word het een beetje te horrorachtig.. En dat wil de serie denk ik niet worden ;)

Die stukken van T-bag waren inderdaad echt geweldig. :Y

Vooral dat stuk met die mobiel was echt spannend. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deed me denken aan de film Se7en, waar op het eind van de film ook een pakketje werd afgeleverd met iets ranzigs erin. Het is in ieder geval ooit iets levendigs geweest, aangezien er bloed aan de onderkant zat als ik het goed zag. Ben benieuwd of we het te zien krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

ARGH ik volgde het vorige seizoen helemaal, maar ik heb het al drie weken niet gezien! Eerste aflevering vergeten, tweede schoolfeest en gisteren moest ik tot kwart voor elf werken! Zeker nu ik tot sluit werk, kan het wel oplopen tot 11 uur...

Geen seizoen 3 van Prison Break voor mij dus :(

Link to comment
Delen op andere websites

ARGH ik volgde het vorige seizoen helemaal, maar ik heb het al drie weken niet gezien! Eerste aflevering vergeten, tweede schoolfeest en gisteren moest ik tot kwart voor elf werken! Zeker nu ik tot sluit werk, kan het wel oplopen tot 11 uur...

Geen seizoen 3 van Prison Break voor mij dus :(

Da's wel k*t voor je.. Maar je kan het ook op internet volgen ;) Dat doe ik ook soms als ik een aflevering mis vanwege mijn werk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

De overgebleven, nog niet uitgezonden afleveringen van seizoen 3 worden vanaf 28 oktober uitgezonden door rtl5. Na deze 5 afleveringen volgt ook meteen met seizoen 4. Het heeft allemaal even geduurd maar eindelijk is het zover voor diegenen die het niet via internet volgen.

De seizoen 3 boxset is overigens al een tijdje te koop, voor 50 euro :sst: rip off :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Het werd weer eens tijd dat het weer begon, staan de laatste 2 afleveringen van seizoen 3 dan wel op die box? Maarja voorlopig koop ik hem niet, ik moet namelijk 1 en 2 ook nog kopen. Leuk kerstcadeau denk ik :sigaar: . Maar ik wacht af!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...